duminică, 22 aprilie 2012

Eu am DISHIDROZA PALMARA .

Bun gasit domnule Gheorghe Giurgiu, Sunt in varsta de 43 de ani,domiciliez in C.... si am o meserie foarte solicitanta in audiovizual cat si in cel tehnic de comunicatii din tara. Va rog sa-mi trimiteti pentru 1(una) luna plantele necesare tratamentului.Eu am DISHIDROZA PALMARA . Am inteles ca si pentru DISHIDROZA PALMARA tratamentul d-voastra are efect avand in vedere ca PSORIAZISUL este o forma mai acuta si care are la baza aceleasi cauze. Am incercat diverse tratamente de la doctori dermatologi dar nu au avut efect. Singurul tratament naturist care a avut efect dar care nu a dus la o vindecare deplina (si pe care il continui) este bazat pe Rophas,Bettarax,Margusa,Elixir din fructe de soc,si 2 tincturi de 3 frati patati si aloe vera. Nu mai mananc decat f putina carne iar salamuri deloc. Sincer apelez la d-voastra deoarece nu mai am incredere in unguente de toate felurile de la corticoizi,antibiotice si altele.Sunt dezamagit de dermatologii nostri. Daca credeti ca pot folosi tratamentul va rog sa-mi dati pentru o luna cel de 150 de lei. Va multumesc frumos pentru timpul acordat si va doresc numai bine.Astept un raspuns in limita timpului disponibil pe care il aveti. Cu multumiri, ............................................................................................................ Buna seara Pentru a cumpara plante Deniplant puteti veni la biroul Deniplant din Bucuresti pe data de 27.04.12 intre orele 12-16 Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973 Nu avem un serviciu postal care sa se ocupe cu trimiterea prin posta Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic