luni, 2 aprilie 2012

As dori sa va intreb daca este indicat consumul ceaiului deniplant in timpul alaptarii.

Buna ziua,

As dori sa va intreb daca este indicat consumul ceaiului deniplant in timpul alaptarii. Sunt multe plante despre care am citit ca nu ar fi indicate in alaptare si vreau sa va intreb daca exista si in acest ceai (de ex tataneasa? ). Pe de alta parte am vazut ca aveti ceaiul Deniplant Baby special pentru bebelusi. Puteti sa-mi spuneti ce fel de plante contine acest ceai?

Astept raspunsul dvs cu nerabdare.

Va multumesc.

Buna ziua
Nu contine tataneasa sau alte plante toxice
Totusi pentru linistea dumneavoastra eu va sugerez sa nu mai folositi ceaiul in aceasta perioada
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va multumesc pentru raspuns. Nu am folosit inca niciodata ceaiul, ma gandeam sa-l incerc. Alaptez deja de 11 luni si nu stiam daca sa astept cu ceaiul pana inchei alaptarea sau nu.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic