luni, 2 aprilie 2012

sunt o consumatoare "fidela" a ceaiului Deniplant

Buna ziua! Stimate domn, sunt o consumatoare "fidela" a ceaiului Deniplant .De mai bine de 3 ani ceaiul dumneavoastra ma ajuta sa pot iesi in societate si sa-mi fac meseria fara a fi aratata cu degetul ca un lepros.Desi in cazul meu leziunile nu vor sa cedeze definitiv,totusi datorita ceaiului reusesc sa ma mentin pe" linia de plutire".La ultimul pachet primit am inteles ca nu mai puteti expedia coletul prin posta.Intrebarea este daca totusi nu exista posibilitatea trimiterii a mai multor pachete o data astfel incat coletul sa intruneasca cerintele postei.Sau daca se poate expedia prin Fan Courier!?Mentionez ca locuiesc in jud.Bihor si nu am posibilitatea deplasarii la Bucuresti.Multumesc pentru intelegere.

Buna seara
Noi am desfiintat acest serviciu care se ocupa cu pregatirea si trimiterea coletelor.
I
Alta solutie nu avem

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic