luni, 5 iulie 2010

Sunt bolnav de psoriazis de 2 ani de zile

Show Recent Messages (F3)

iRed Boy: Buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
iRed Boy: Sunt bolnav de psoriazis de 2 ani de zile
iRed Boy: am avut o perioada cand am fost plecat in irlanda
iRed Boy: si mi-au disparut miraculos
iRed Boy: fara nici un tratament
iRed Boy: fara nimik
iRed Boy: am ajuns acoolo si intr-o sapatamna nu mai aveam nimik
iRed Boy: cand am venit inapoi in romania
iRed Boy: au izbugnit deodata mai rau ca inainte
giurgiu gheorghe: e posibil
iRed Boy: tot incerc creme pastile
iRed Boy: dar nu mai functioneaza nimik
iRed Boy: sunteti sigur ca ceaiul dumneavoastra ar avea efect
giurgiu gheorghe: unguentele numai amagesc
iRed Boy: >??
giurgiu gheorghe: depinde de organismul dumneavoastra cum va raspunde
giurgiu gheorghe: au fost 85% rezultate pozitive
giurgiu gheorghe: dar au fost si nrezultate negative in sensul ca organismul nu a raspuns
iRed Boy: care este perioada de tratare
iRed Boy: adica , cat timp ar trebui sa consum ceaiul si sa ma vindec?
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni
iRed Boy: daca organismul meu raspunde
giurgiu gheorghe: dar sunt altii de peste doi ani in tratament
giurgiu gheorghe: eu nu am cum sa stiu cum merge la fiecare
iRed Boy: da
iRed Boy: am sa ma gandesc mai bine si poate am sa incerc si eu
iRed Boy: multumesc pentru timpul acordat
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: cititi tot ce scrie pe site pe forum si blog
giurgiu gheorghe: cu placere
iRed Boy: ok
iRed Boy is typing...
iRed Boy: asa am sa fac
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic