luni, 26 iulie 2010

Am si eu psoriazis, localizat pe spate, in pete mari cu cruste groase, cateva pete rosiatice pe abdomen,scalp.

Buna ziua
Am si eu psoriazis, localizat pe spate, in pete mari cu cruste groase, cateva pete rosiatice pe abdomen,scalp. Am 53 ani si am problema din 2000. La inceput am folosit unguente recomandate de dermatolog, dar fara rezultate....si am tinut relativ sub control, doar prin dieta vegetariana. Citind despre rezultatele dv in acest sens , as dori mult sa urmez si eu terapia dv.
Cum as putea obtine produsul dv? Puteti sa mi-l trimiteti direct prin posta? sau este necesar un contact prealabil?
Am vazut ca aveti colaboratori si la Caciulta. M-ar interesa persoana de contact ,deoarece locuiesc mai aproape de caciulata,

Toate cele bune

Buna seara
Pentru a obtine ceaiul deniplant puteti veni la birorul deniplant vineri 30.07.10. Dupa acesta perioada suntem in concediu pana la 01.09.10
In acest timp gasiti ceaiul la Farmacia Diana din b-dul ghencea nr 24 bucuresti
Dr. Stanescu de la Calimanesti nu a mai comandat de mult timp

Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic