marți, 6 iulie 2010

Am trimis cu mandat poştal 150 lei pentru o cutie de Deniplant la data de 24.06.2010.

S....D....... mă numesc . Am trimis cu mandat poştal 150 lei pentru o cutie de Deniplant la data de 24.06.2010.

Am trimis un mesaj , aşa cum scrie pe site pentru a primi confirmarea faptului că au ajuns banii şi pentru comunicarea datei la care se va face livrarea prin poştă , în aceeaşi zi de 24 iunie .
Cu toate acestea , nu apare numele meu pe forumul indicat pentru asemenea confirmări şi sunt nedumerită ( de altfel , înregistrările nu sunt de actualitate ).

Puteţi să-mi daţi nişte lămuriri !
Vă mulţumesc !

Buna ziua

Banii au ajuns astazi si vineri va pleca coletul de la noi

Nu am mai trecut pe forum datele respective pentru ca am vazut ca activitatea pe forum este scazuta si pacientii nu mai posteaza mesaje

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic