marți, 6 iulie 2010

Inca nu am primit ceaiul deniplant

Buna dimineata stimate d-le Giurgiu
ma numesc O...... A.... m........din Iasi si as dori sa va intreb daca ati primit din partea mea prin e-mandat in data de 26.06.2010 suma de 150 lei .
Am trimis banii la OP 38, CP 164 , Bucuresti . Inca nu am primit ceaiul deniplant si de obicei nu intizia mai mult de 5 zile .
Astept un raspuns de la dumneavoastra .
O zi buna .
Cu respect ,

Buna ziua
Ieri a plecat coletul de la noi

Noi am creat site-ul, forumul si blogul pentru ca pacientii sa poata fi informati despre deniplant si eventualele modificari care apar.
Acolo am precizat ca dupa ce primim banii in 10-14 zile pleca coletul de la noi.
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic