luni, 26 iulie 2010

am rugamintea daca se poate sa-mi trimiteti si mie ceaiul deniplant pana plecati in concediu,

Buna ziua,

astazi am trimis si eu banii pentru o cutie de ceai deniplant pentru psoriazis, am atasat copie a facturii de la Posta, am rugamintea daca se poate sa-mi trimiteti si mie ceaiul deniplant pana plecati in concediu, aseara am vazut ca in luna august sunteti in concediu si posibil ca banii sa va parvina tocmai pe joi vineri nu stiu cat fac cu posta, de aceia am recurs la a va scrie pentru a nu ramane fara ceai in luna aug. va multumesc pentru intelegere.
Adresa este : M........ C........
Loc. Branesti -Dambovita

cod 137055

Buna seara,
Daca banii ajung pana vineri inclusiv, va vom trimite
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic