joi, 22 iulie 2010

Ceaiul deniplant se adreseaza celor care au nevoie de el si nu magazinelor naturiste

Buna seara !

Doresc sa comand acest ceai Deniplant sau sa-mi ziceti unde il gasim in IASI. Adresa Iasi,
C....... A........

Buna ziua,
Ceaiul Deniplant se gaseste numai la Bucuresti
Pentru a-l obtine cititi la
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua inca o data !
D-le Giurgiu Gheorghe , eu lucrez in vanzari farmaceutice , parafarmaceutice , suplimente nutritive si produse naturiste la o firma din Iasi acoperind zona Moldovei . Daca doriti sa patrundeti pe unele locatii selectate cu trafic ( buni platnici ) din aceasta zona, eu va pot ajuta . Si in Moldova sunt oameni cu probleme de piele dar care nu au acces la internet dar in mag. naturiste sau in farmacii pot intra si intreba de produs . Eu azi am intrebat pe dl adm. al uni mag. naturist cu vad bun comercial " Buruiana Romaneasca " Iasi daca are acest produs Ceai Deniplant , mi-a raspuns ca nu a auzit niciodata , nu stie de el dar daca lumea il va cere cu siguranta il va aduce . Ganditi- va cati sunt la fel ca el si alte farmacii ...... numai un tur de forta cu pliante sau flaiere de prezentare/ promovare si un strigat sa dau pe zona ca exista un produs Naturist pt. Psoriazis si alte boli de piele si nu veti putea face fata la cerere , ce ziceti ?


Buna ziua
Ceaiul deniplant se adreseaza celor care au nevoie de el si nu magazinelor naturiste sau farmaciilor unde sa stea pe raft si sa astepte ca cineva sa intre sa intrebe .aveti deniplant ?
Ei nu se implica cu nimic in promovare ci numai asteapta ca cineva sa ceara pentru a le aduce.
Cat despre promovarea clasica prin flaiere si afise am depasit aceasta etapa.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic