vineri, 16 iulie 2010

incep sa dispara incet incet leziunile de psoriazis

Show Recent Messages (F3)

mircea tamas appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mircea tamas's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mircea tamas: bunaseara
mircea tamas: ce faceti?
giurgiu gheorghe: buna seara
mircea tamas: am primit cele doua cuti de ceai deniplant
giurgiu gheorghe: ok
mircea tamas: asa ca pot sta linistit in august
giurgiu gheorghe: foarte bine
mircea tamas: ce vream sa va intreb
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: gramajul din fiecare pliculet de ceai e la fel?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: cu anumite tolerante
giurgiu gheorghe: in jurul a 1 gram
mircea tamas: aha ca mi sa parut mie ca parca nu toate sant la fel
mircea tamas: nui bai
giurgiu gheorghe: nu e nici o problema
mircea tamas: important ca merge tratamentul foarte bine
giurgiu gheorghe: sigur
mircea tamas: chiar foarte bine
giurgiu gheorghe: organismul va ajuta
mircea tamas: incep sa dispara incet incet leziunile de psoriazis
giurgiu gheorghe: acest lucru e important
giurgiu gheorghe: fara unguente sau alte medicamente,fara regim alimentar
giurgiu gheorghe: pielea trebuei sa se vindece singura
mircea tamas: in cap e aproape curat,si vreau sa zic ca eram plin.nu puteam sa ma tund mai scurt .
giurgiu gheorghe: la unii a mers mai intai pe cap la altii pe corp
giurgiu gheorghe: fiecare raspunde in felul sau
mircea tamas: si pot sa ma barberesc in fiecare zi cu bucurie ca nu se mai vede pe fata nimic
mircea tamas: si pe picioare mai am asa mai marisoare care le vad cum se micsoreaza
giurgiu gheorghe: puteti sa faceti si cateva fotografii sa le punem pe blog sau pe forum
mircea tamas: adica chiar pot sa port pantaloni scurti acum insfarsit,ca purtam numai pantaloni de trening
mircea tamas: am pus si o sa pun ceva poze ca vreau sa vada si lumea acest ceai ce bun e pentru psioriazis
giurgiu gheorghe: sigur
mircea tamas: ca am citit niste mesaje de la oameni
mircea tamas: care numai prostii vorbesc
mircea tamas: eu numi dau seama cun poatye sa vb asa ceva
giurgiu gheorghe: fiecare e liber sa-si exprime opinia
giurgiu gheorghe: insa am vazut si eu ca unii depasesc limita bunului simt
giurgiu gheorghe: parca eu sunt vinovat ca organismul lor nu le raspunde la acest ceai
mircea tamas: asa este
mircea tamas: dar eu ma gandeam nu stiu daca e bine ce va spun
mircea tamas: sa faceti un blog numai cu bolnavi de psoriazis care beau ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: exista corespondenta deniplant
mircea tamas: si un blog cu cei care vor sa vb ce vor ei
giurgiu gheorghe: acolo va fi postata si acesta discutie
giurgiu gheorghe: ca toate discutiile mele pe mes
mircea tamas: da dar acolo sant o gramada ede pareri
mircea tamas: si rele si bune
giurgiu gheorghe: http://deniplant.blogspot.com/
giurgiu gheorghe: pe forum e altceva
mircea tamas: si vreau sa zic ca aia care vb numai prostii crfed ca nu au avut psoriazis niciodata
mircea tamas: vb asa sa se afle in treaba
giurgiu gheorghe: omul cand se ascude sub anonimat spune orice
mircea tamas: asa e
mircea tamas: am avut o discutie cu unul care folosea ceai de la dumneavoastra
mircea tamas: i se spunea COLONELUL
mircea tamas: cam asa ceva
mircea tamas: il stiti
mircea tamas: ?
giurgiu gheorghe: da acum nu mai are drept de a scrie pe forum
mircea tamas: foarte bine
mircea tamas: ma bucur
mircea tamas: dar ceai mai cumpara
giurgiu gheorghe: cum am spus daca depasesc limita bunului simt sunt exclusi
giurgiu gheorghe: nu
mircea tamas: foarte bine
giurgiu gheorghe: nu mai cumpara
mircea tamas: asa le trebe
giurgiu gheorghe: a gasit alte tratament medicale
mircea tamas: in primele 2 luni de tratament eram foarte bucuros
mircea tamas: si am scris cate va cuvinte de bucurie
giurgiu gheorghe: sigur
mircea tamas: si am scris cate va cuvinte de bucurie
mircea tamas: si domnul acesta COLONEL ma corecta pe mine gramatical
mircea tamas: ce rost avea asa ceva in chestia asta
mircea tamas: facea pe desteptul cu mikne'
giurgiu gheorghe: daca nu avea altceva de comunicat
mircea tamas: in loc sa citeasca si sa se bucure ca si alti oameni sant multumiti el corecteaza gramatical
giurgiu gheorghe: el avea ceva de obiectat in legatura cu pretul
mircea tamas: si lam invitat la o discutie ,iam dat numarul de telefon si sa vb .dar nici nu a avut curaj sa ma sune.
giurgiu gheorghe: stiu ca este din brasov parca
mircea tamas: da
mircea tamas: si eu din bv sant
giurgiu gheorghe: stiu
mircea tamas: of oamenii astia
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: da poate am gresit ceva
giurgiu gheorghe: e greu sa convingi doi oameni sa aiba o discutie civilizata pe o anumita tema
mircea tamas: pentru ca eu cand scriu pe mess sau oriunde nici nu ma uit la tastatura
mircea tamas: asa mam invatat
mircea tamas: si mai gresesc
mircea tamas: ce sa fac
giurgiu gheorghe: da si mie mi se intampla
mircea tamas: asta e
mircea tamas: da nu sa faca el observatie
giurgiu gheorghe: asta e
mircea tamas: vreau sa zic ca am vorbit cu cineva din MANGALIA
mircea tamas: a luat ceai de la dv. 9 luni de zile pentru fata
mircea tamas: si ia trecut psoriazisul din cap
giurgiu gheorghe: cred ca stiu despre cine e vorba
mircea tamas: asa si vreau sa zic ca am vb cu el la tel.
giurgiu gheorghe: e foarte fericit
mircea tamas: da
mircea tamas: am vb la tel
mircea tamas: cu el
mircea tamas: a fost o placere
mircea tamas: sa vb cu el
giurgiu gheorghe: sunt convins
mircea tamas: si el mia zis cum sa prepar ceaiul
giurgiu gheorghe: de acea am incercat cu forumul si cu blogul
giurgiu gheorghe: sa pun in legatura cat mai multi bolnavi de psoriazis
giurgiu gheorghe: pentru ca de la fiecare avem ceava de invatat
mircea tamas: si el mia zis cum sa prepar ceaiul
mircea tamas: am vb foarte civilizat cu el si tin legatura cu el si acum
mircea tamas: deci de=se oate
mircea tamas: poate
giurgiu gheorghe: ma bucur
mircea tamas: dar cu COLONELUL nuca eara profesor sau ce
giurgiu gheorghe: si eu mai primesc de la el mesaje
mircea tamas: asta e
mircea tamas: vreau sa zic ca plec la mare cu familia 10 zile saptamana viitoare duminica
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: o sa grabeasca un pic la suprafata
mircea tamas: si chiar radeam cu sotia si fica mea ca trebe sa car olita de 2kg dupa mine si pliculetele de ceai
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: asa este
giurgiu gheorghe: insa cred ca de cat sa carati tuburile de unguente
giurgiu gheorghe: e mai bine ceaiul deniplant
mircea tamas: stiu ca soarele ascunde unpic dar oricum se vede efectul de ceai
mircea tamas: eu sant foarte fericit de acest ceai sincer
giurgiu gheorghe: stiu ca si eu am fost la fel de fericit cand am scapat de unguente
mircea tamas: nu mam gandit ca o sa scap de aceste creme rele
giurgiu gheorghe: e un paradox
giurgiu gheorghe: omul vrea sa se vindece si mai rau isi face cu unguentele
mircea tamas: da da as e\
giurgiu gheorghe: si cand le spui au impresia ca vorbesti aiurea
mircea tamas: da
mircea tamas: las sa fim sanatosi
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: cine vrea sa creada ine, cine nu , tot la deniplant va ajunge
mircea tamas: eu am lasat numarul de tel si astept sa ma sune sa vb cu cine vrea pe tema asta
giurgiu gheorghe: sunt atatia care aud de acest ceai si nu vor sa creada
mircea tamas: eu am lasat numarul de tel si astept sa ma sune sa vb cu cine vrea pe tema asta
giurgiu gheorghe: e un lucru foarte bun
giurgiu gheorghe: poti sa-l mai lasi aici sa il pun pe blog
mircea tamas: acum
mircea tamas: ?
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: cu placere
mircea tamas: 0741231977
giurgiu gheorghe: cum am spus discutia aceasta va fi pusa pe blog
giurgiu gheorghe: ok
mircea tamas: oricine vrea sa ma sune si vb despre acest ceai cum isi face efectul
mircea tamas: dar nu noaptea dupa 22.00
mircea tamas: ca nu e frumos
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: ca nu e spital de urgenta
mircea tamas: da
mircea tamas: eu chiar iomi doresc sa vb cu oaeni despre acest ceai
giurgiu gheorghe: pe 07 08 cred ca voi ajunge si eu la brasov la o intalnire
giurgiu gheorghe: colegii de liceu militar organizeaza o intalnire
mircea tamas: august?
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: a colegi de clasa?
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: si unde se tine ?
giurgiu gheorghe: promotia 78
mircea tamas: aaaa
giurgiu gheorghe: nu stiu inca locatia
giurgiu gheorghe: dar cred ca voi fi cazat la casa armatei
giurgiu gheorghe: cred
mircea tamas: aha
mircea tamas: e frumos acolo
giurgiu gheorghe: sunt convins
mircea tamas: poate ne intalnim 10,20 min daca va face placere?
mircea tamas: si e timp
giurgiu gheorghe: sigur
mircea tamas: vb serios
giurgiu gheorghe: creed ca da
giurgiu gheorghe: voi pleca inapoi pe 08.08
mircea tamas: daca va face placere eu chiar vreu sa ne vedem sa vb unpic.
giurgiu gheorghe: in functie de program vom stabili la telefon
mircea tamas: da sigur
mircea tamas: eu o sa va sun pe data de 07.00 si vedem atunci
giurgiu gheorghe: ok
mircea tamas: eu va doresc multa sanatate si numai bine
mircea tamas:
giurgiu gheorghe: multumesc la fel si concediu placut
mircea tamas: multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic