luni, 5 iulie 2010

Am trimis cu mandat poştal 150 lei pentru o cutie de Deniplant la data de 24.06.2010.

S...... D...... mă numesc . Am trimis cu mandat poştal 150 lei pentru o cutie de Deniplant la data de 24.06.2010.

Am trimis un mesaj , aşa cum scrie pe site pentru a primi confirmarea faptului că au ajuns banii şi pentru comunicarea datei la care se va face livrarea prin poştă , în aceeaşi zi de 24 iunie .
Cu toate acestea , nu apare numele meu pe forumul indicat pentru asemenea confirmări şi sunt nedumerită ( de altfel , înregistrările nu sunt de actualitate ).

Puteţi să-mi daţi nişte lămuriri !
Vă mulţumesc !




Buna ziua
Pana vineri 02.07 10 nu au ajuns banii la noi.
Astazi curierul inca nu a venit de pe teren
Cand vor ajunge va vom comunica.
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic