sâmbătă, 28 iunie 2008

Ma simt foarte bine ,au disperut o parte din leziuni mai ales pe miini si cele mai vechi au inceput sa se vindece din centru spre extremitati

Oprea Gabi: Buna seara domnule Giurgiu .Sunt Gabi Oprea din Buzau si vreau sa va spun ca am trimis pe data de 27.06.2008 , 150 lei prin e-mandat pentru o portie de DENIPLANT .Ma simt foarte bine ,au disperut o parte din leziuni mai ales pe miini si cele mai vechi au inceput sa se vindece din centru spre extremitati .Pina in prezent sunt foarte multumita si ma rog sa va dea dumnezeu sanatatepentru ceea ce faceti pentru noi .Incurajez pe toti cei bolnavi de psoriazis sa incerce acest ceai pentru ca nu au ce pierde ..
giurgiu gheorghe: Buna seara
giurgiu gheorghe: ai intrat pe forum
giurgiu gheorghe: ai spus acolo aceste lucruri
giurgiu gheorghe: Pentru ca cei care intra si citesc sa afle si ei de aceste rezultate?
giurgiu gheorghe: eu situ ca face bine
giurgiu gheorghe: importyant este ca ceilalti care au asa ceva sa afle
Oprea Gabi: Da.Chiar acum am incurajat-o pe Daniela di Germania care se interesa de acest ceai pentru prietenul ei .Am incurajat-o si i-am spun tot ceea ce am obtinut eu .D-nule Giurgiu stiu ca e vara si toti vrem sa plecam in concediu , v-as ruga sa ne spuneti din timp cind plecati in concediu ca sa stim cum sa ne procuram ceaiul.
giurgiu gheorghe: luna august este concediu la DENIPLANT
Oprea Gabi: Multumesc foatre mult si va doresc tot binele din lume.
giurgiu gheorghe: pe 24 voi fi plecat la STOCHOLM pentru a lansa DENIPLANT KIDS
giurgiu gheorghe: 24 iulie si pe 28 ma intorc
giurgiu gheorghe: si dumenavaostra la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic