joi, 26 iunie 2008

sclerodermie tratata cu Deniplant

Sunt persoana care v-a vorbit despre sclerodermie pe messenger, fac comanda pt.30 pliculete - pt.o luna tratament.

Adresa mea este: P..... D......- str.........., Nr...., Bl..., Sc... Ap.....etaj .. Tulcea, telef.072......

Va multumesc.

Cu stima,

D..... P.....

Domnule Girugiu,
Problema mea de sanatate este sclerodermie localizata. Vin si va intreb daca aceasta
afectiune poate fi tratata cu ceaiul deniplant. Am portiuni pe corp care sunt uscate
si lucioase iar mana stanga imi este afectata in sensul ca am trei degete amortite
si nu ma pot folosi de mana stanga. Astept raspunsul dumneavoastra. Va multumesc

Da au fost pacienti care au avut rezultate pozitive si in acesta afectiune folosind Deniplant

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic