duminică, 1 iunie 2008

Vineri 30.05 a plecat coletul de la noi

Buna ziua,

Va multumesc foarte mult.

Cu stima,
I...... D........ B....

Buna ziua

Vineri 30.05 a plecat coletul de la noi

Cu stima
Giurgiu

> Domnule Giurgiu,
> Va trimit atasat ordinul de plata care arata faptul ca am virat in
> contul dumneavoastra suma necesara pentru o alta cutie de ceai DENIPLANT
> pentru psoriazis.
> Cu stima,
> I......D....... B....
> P.S. Nadajduiesc ca ati intrat in posesia banilor pentru prima cutie de
> ceai pe care mi-ati trimis-o. Va multumesc pentru intelegerea de care ati
> dat dovada.
>
>
> Buna ziua
>
> Revin si asa cum v-am rugat anterior va rog sa mergeti la posta si sa
> intrebati daca acel numar de CNP 13873562 este al madatului dumneavoastra.
>
> Noi o sa va trimitem totusi maine o cutie cu ceai la adresa pe care mi-ati
> dat-o urmad sa rezolvam pe parcurs acest incident.
>
> Cu stima
> giurgiu
>
>
>
>> Domnule Giurgiu,
>>
>> Va transmit, in atasament, chitanta care confirma plata pentru
>> produsul CEAI DENIPLANT PENTRU PSORIAZIS. De asemenea, de la oficiul
>> postal la care am facut plata mi s-a confirmat faptul ca banii au fost
>> virati in contul firmei dumneavoastra.
>> In speranta ca veti primi si dvs. cat mai repede acesta confirmare,
>> astept
>> cu nerabdare ceaiul atat de necesar tatalui meu.
>>
>> Cu stima,
>> I.......-D....... B.....
>>
>>
>> buna seara
>>
>> Am verificat in banca si inca nu au sosit banii de la dumneavoastra
>>
>> Mergeti la oficiul postal unde ati pus banii si faceti o sesizare.
>>
>> Cu stima
>> giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic