duminică, 1 iunie 2008

Psoriasis in CANADA

Buna seara
In cursul zile de luni sau cel tarziu marti va pleca coletul catre pitesti

Doresc sa va spun ca mi-am permis sa dau adrersa dumneavasotra de e-mail
unei persoane din canada care are si ea nevoie de ceaiurile Deniplant
Se numeste Cami Munteanu si va va scrie sa va intrebe daca sunteti de
acord sa pun in colet si plantele pentru ea si sa vina cu acelasi colet in
canada

Sper ca nu va suparati pentru acest gest.

Cu stima
giurgiu




Buna ziua domnule Giurgiu,
>
> va scriu din Canada pentru a mai cumpara 3 cutii de ceai deniplant.
> va multumesc pentru raspunsul la intentia mea de a combina ceaiul
> cu alte pilule.
> Raman la tratamentul dvs.exclusiv.
>
> Numarul de transfer Western Union pentru a incasa banii (120euro) este:
> 200-401-0027
> Pentru a face o economie de bani va rog sa trimiteti ceaiul la adresa din
> Pitesti de unde
> mama soacra mi la va trimite cu un colet care il pregateste acum:
>
> Pitesti, 0300
> Jud. ARGES
>
> Va multumesc si va tin la curent cu evolutia tratamentului.
>
> MA
> Montreal
>
>
> Sent: Tuesday, March 25, 2008 10:58:23 AM
> Subject: TR: deniplant
>
>
>
> ________________________________
> De : MA
> [
> Objet : Fw: deniplant
>> -----
> Sent: Monday, March 24, 2008 12:03:22
> AM
> Subject: Re: deniplant
>
> Buna ziua
> Nu stiu daca ati inteles ca
> ceaiul Deniplant actioneaza asupra cauzelor
> interne care declanseaza si
> intretin boala.Fara unguente sau alte
> medicamente, fara regim
> alimentar.
> Daca ati sesizat ca procesul de vindecare a inceput , inseamna
> ca
> organismul a raspuns la tratament.
> Tratamentul trebuie urmat pana ce pe
> piele nu se mai vede nici o urma de
> leziune.Atunci trebuie intrerupt treptat
> treptat (o zi da una nu)timp de
> 2-4 luni. Daca pe acea perioada nu mai apare
> nici un punctr inseamna ca
> problema s-a rezolvat si nu mai este nevoie de
> ceai.
> Daca problema interna nu este rezolvata, este si normal ca la
> intreruperea
> ceaiului sa apara complicatii. In orice afectiune daca
> intrerupi
> tratamentul inainte de vindecare este posibil sa apara
> complicatii.
>
> Cum am precizat la inceput, Deniplant presupune incetarea
> altor tratamente
> Daca se folosesc in paralel, este posibil sa grabeasca la
> suprafata
> vindecarea pielii si sa va pacaleasca, in interior nefiind
> rezolvata
> problema, mai devreme sau mai tarziu leziunile vor aparea din
> nou.
> De acea eu nu recomand asocierea cu alte produse, indiferent de ce
> natura
> sunt.
>
> In legatura cu factura de care vorbiti nu va pot ajuta de
> cat cu factura
> pentru produsele care vi le trimit acum . Inregistrarile se
> fac in
> contabilitate la data efectuarii lor, si nu am cum sa fac inca
> o
> inregistrare pentru produsele anterioare.
>
>
> Sa imi spuneti unde
> trebuie sa trimit coletul la pitesti sau in Canada
>
> Pretul pentru o luna
> de zile este 150 lei(40 euro)
> iar daca vom trimite coletul in canada +30 euro
> taxele postale.
>
> adresa este GIURGIU GHEORGHE
> STR. STEFAN CEL MARE NR 6
> Loc.VOLUNTARI jud ILFOV cod 077191 ROMANIA tel
> 0744827881
>
> Cu
> stima
> Giurgiu
>
>
>
> Buna ziua domnule Giurgiu,
>>
>>
> Va scriu din nou din Canada.
>> Vreau sa mai cumpar doua cutii de ceai
> deniplant pentru o ultima
>> incercare.
>> In cazul meu ceaiul
> are mai mult sau mai putin efect doar pe perioada cat
>> il
> beau.
>> dupa ce nu mai beau, dupa 2-3 saptamani lucrurile incep sa se
> complice din
>> nou.
>> De data asta ma gandeam sa-l combin cu un alt
> produs naturist la alegere
>> intre
>> alte doua (aruncati o privire
> pe aceste doua site-uri: www.merryclinic.com
>> si
>> www.psoriasis-tab.com/about_tab.html) Poate efectul lor
> combinat ar putea
>> da rezultate mai bune.
>> Ce parere
> aveti?
>> V-as ruga sa-mi mai trimite-ti inca odata adresa pentru
> transferul
>> banilor.
>> In afara de asta va rog sa-mi trimiteti daca
> e posibil si o factura (de
>> circa 1000$) pentru celelalte cutii de
> ceai
>> pe care le-am cumparat. As avea nevoie pentru a nu plati impozit pe
> banii
>> cheltuiti pe medicamente.
>>
>> Noua mea adresa in
> Canada este:
>> MA
> Montreal, QC
>> H3S 1W5
>> Canada
>>
>> Multumesc inca o
> data.
>>
>>
>>
> Sent: Tuesday, August 21, 2007 10:02:35 AM
>> Subject: Re: am trimis 145
> euro
>>
>> buna ziua
>> astqazi am
> ridicat banii si maine va pleca coletul cu cele trei pachete la
>> pitesti
> la adresa care mi-ati dat-o
> giurgiu
>>> Buna ziua domnule
> Giurgiu,
>>>
>>> Tocmai v-am trimis 145euro pentru 3 cutii de
> Deniplant si coletul la
>>> pitesti. Codul pentru a incasa
> banii
>>> la western union este: 15.................
>>> As prefera
> sa-mi trimiteti ceai care a fost facut din plante culese anul
>>>
> acesta.
>>> In e-mail-ul anterior v-am transmis adresa de la
> pitesti.
>>> Mama soacra va veni in Canada la inceputul lui
> septembrie
>>> Ar trebui sa primeasca ceaiul pana cel tarziu 31
> august.
>>>
>>> Multumesc pour promtitudine.
>>> marcel
> ababei
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Buna ziua
>>>
>>> Daca se vad
> cateva semne inseamna ca organismul a raspuns si usor usor
>>>
> va
>>> incepe si remisiunea.
>>> Important este ca ati scapat de
> unguente
>>> Da, pot trimite ceaiul insa dupa data de 20 cand revin in
> tara din
>>> concediu
>>>
>>> Vorbim
> atunci
>>>
>>>
>>>
> giurgiu
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Buna
> ziua domnule Giurgiu,
>>>>
>>>> revin dupa mai mult de 4
> luni de cand mi-ati trimis trei cutii de
>>>>
> deniplant.
>>>> ca efect, exista o stagnare, cu alte cuvinte ceaiul
> controleaza
>>>> extinderea
>>>> placilor. Asupra mea
> acesta poate fi efectul maxim sau probabil as mai
>>>> putea
> continua
>>>> pentru a vedea daca ar putea avea loc si o oarecare
> remisiune.
>>>> As vrea sa mai cumpar inca trei cutii pe care insa as
> vrea sa le aduca
>>>> in
>>>> Canada
>>>>
> soacra mea care va veni aici la sfarsitul lunii august.
>>>> In felul
> sta as economisi banii pentru trimiterea coletului.
>>>> va rog sa-mi
> spuneti daca se poate sa trimiteti ceaiul la
> Pitesti.
>>>>
>>>> Multumesc.
>>>> Marcel
> Ababei
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> -----
>>>>
> Sent: Monday, April 16, 2007 2:02:21 PM
>>>> Subject: Re: Marcel
> Ababei
>>>>
>>>> Buna
> seara
>>>>
>>>>
>>>> Cum am precizat , astazi a
> plecat coletul cu trei cutii Deniplant catre
>>>>
> tine
>>>> Nr coletului este CO 00455835 5 Ro
> /16.04.2007
>>>>
>>>> Colet normal par
> avion
>>>>
>>>>
>>>> Cu stima
>>>>
> giurgiu
>>>>
>>>> Buna
> ziua,
>>>>>
>>>>> in primul mesaj am uitat sa atasez
> documentul cu adresa si nr western.
>>>>> Vi le retrimit cu acest
> e-mail.
>>>>>
>>>>>
> Multumesc
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
> __________________________________________________
>>>>> Do You
> Yahoo!?
>>>>> Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam
> protection around
>>>>> http://mail.yahoo.com
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
> ____________________________________________________________________________________
>>>>
> Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now
> (it's
>>>> updated
>>>> for today's economy) at Yahoo!
> Games.
>>>> http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
> ____________________________________________________________________________________
>>>
> Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search
>>> that gives answers, not web
> links.
>>> http://mobile.yahoo.com/mobileweb/onesearch?refer=1ONXIC
>
> ____________________________________________________________________________________
>>
> Be a better friend, newshound, and
>> know-it-all with Yahoo! Mobile.
> Try it now.
>> http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ
>
> ________________________________
> Looking for last minute shopping deals? Find
> them fast with Yahoo! Search.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic