luni, 30 iunie 2008

am o fetita de 8 ani cu psoriazis

,Simona: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
,Simona: tocmai v-am trimis un mail dar poate puteti sa-mi raspundeti aici daca nu deranjez
giurgiu gheorghe: da spuneti
,Simona: am o fetita de 8 ani cu psoriazis
,Simona: leziunile sunt mici dar imi este teama ca s-ar putea extinde
giurgiu gheorghe: daca ii dati cu unguente sigur se vor extinde
,Simona: pot sa folosesc ceaiul d-voastra?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sigur
,Simona: daca are doar 8 ani?
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: au fost copii si la 3 ani
,Simona: si s-au vindecat?
giurgiu gheorghe: da
,Simona: parca nu imi vine sa cred, ar fi o mare minune
giurgiu gheorghe: intrati pe forum si discutati cu cei care folosesc
,Simona: unde asi putea sa va gasesc in Bucuresti?
giurgiu gheorghe: la biroul din sos pantelimon
,Simona: eu sunt din bacau
,Simona: efecte secundare nu exista?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: nu nu exista asa ceva
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu merge
,Simona: daca vin la bucuresti gasesc ceaiul sa-l cumpar?
,Simona: nu trebuie sa fac comanda ceva?
giurgiu gheorghe: daca i-ati dat cu ungunete nu ati citit ce efecte secundare sunt?
giurgiu gheorghe: da se poate cumpara pe loc
,Simona: pentru ca nu are f. multe leziuni o dau cu unguente dermato cosmetice
,Simona: asa m-a sfatuit dr
giurgiu gheorghe: si acelea nu au efecte secundare
giurgiu gheorghe: sigur
,Simona: am inteles ca e 150 lei cutia si trebuie sa-i dau macar 6 luni
giurgiu gheorghe: da 150 lei
,Simona: si apoi sa continui dar mai rar
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare
,Simona: ii dau si toata viata numai sa nu-i mai iasa
,Simona: va multumesc mult ca m-ati ascultat
giurgiu gheorghe: cu placere
,Simona: si sper sa ajung in bucuresti
giurgiu gheorghe: da vinerea de la 14 la 16
,Simona: cat mai curand
,Simona: doar atat?
giurgiu gheorghe: da
,Simona: multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
,Simona: pot da tel inainte sa fiu sigura ca gasesc pe cineva?
giurgiu gheorghe: da pe 0744827881
,Simona: e nr d-voastra?
giurgiu gheorghe: da
,Simona: multumesc mult
,Simona: o zi buna
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: nu-i mai dati cu unguente
giurgiu gheorghe: o crema de fata da
,Simona: ok
,Simona: multumesc
,Simona: bepanthen
,Simona: cu asta o dau
,Simona: e bine?
giurgiu gheorghe: nu niveea apidermin
giurgiu gheorghe: ulei de masline
giurgiu gheorghe: de catina
,Simona: bine
,Simona: multumesc mult

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic