luni, 9 iunie 2008

Psoriasis in SPANIA

florin ferenti: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
florin ferenti: cum pot sa imi cumpar un ceai de asta
florin ferenti: ca am soriaziz mult
giurgiu gheorghe: de unde esti
florin ferenti: si stau in spania
florin ferenti: sant din cluj
giurgiu gheorghe: daca ai rude in romania ma pot contacta imi trimit banii si eu le timit ceaiul lor iar ei til trimit unde esti
florin ferenti: nu am
florin ferenti: de aici nu am nici o modalitate sa il campar
giurgiu gheorghe: atunci ne trimiti banii prin western union
giurgiu gheorghe: si noi ti-l trimitem acolo
giurgiu gheorghe: taxele postale sunt 30 euro
florin ferenti: pai cam il triteti
giurgiu gheorghe: ceaiul 150 RON/luna
giurgiu gheorghe: prin posta romana par avion
florin ferenti: va pot da adresa
giurgiu gheorghe: intai ti-am spus ne trimiti banii si cand ii primim expediem plantele
florin ferenti: da
florin ferenti: am inteles
giurgiu gheorghe: adresa o trimiti pe giurgiu@deniplant.ro
giurgiu gheorghe: pentru a ramane acolo inregistrata
giurgiu gheorghe: adresa unde trimiti banii este
giurgiu gheorghe: giurgiu gheorghe
giurgiu gheorghe: str. stefan cel mare nr 6 voluntari jud ilfov cod 077191 romania
giurgiu gheorghe: dupa expediere imi trimiti numele celui care a expediat banii localitate de unde a expediat suma si codul de ridicare bani
giurgiu gheorghe: pentru cate luni doresti
florin ferenti: pai pentru ....
florin ferenti: daoua
florin ferenti: trei
giurgiu gheorghe: 42 de euro pe luna
giurgiu gheorghe: 84 pt doua
florin ferenti: sa ne intelegem
giurgiu gheorghe: 126 euro pt 3
giurgiu gheorghe: +30 de eruo taxe
florin ferenti: cat tre sa beau ceaiul asta
giurgiu gheorghe: deci 156 euro pt 3 luni
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni dar sunt saltii si de peste 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: citeste pe forum
florin ferenti: ok
florin ferenti: am notat
florin ferenti: si am sa va trimit
giurgiu gheorghe: ok
florin ferenti: va multumesc
florin ferenti: noapte buna
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic