vineri, 4 iulie 2014

am 27 de ani si am psoriazis


magazine-online.ro

03:23 (Acum 3 ore)


către giurgiu
Deniplant

Formular contact de pe magazine-online.ro catre departamentul Vanzari

Nume: B........a

Email:..Telefon: 0.......

IP: ..........

Mesajul de contact:

Buna, am 27 de ani si am psoriazis, locuiesc in Portugalia. Va intreb caci daca doresc sa-mi comand acest ceai trebuie sa platesc transportul pana aici, sau cum se poate proceda in aceasta situatie? Va multumesc si astept sa imi raspundeti.
 
Buna ziua
Da, va putem trimite ceaiul Deniplant in Portugalia.
Pentru acest lucru ne puteti trimite banii prin Western Union si cand ii primim va expediem plantele cu posta romana par avion.
Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro iar taxele postale 15 euro
Asadar trebuie sa ne trimiteti 50 euro.
Adresa este :
GIURGIU GHEORGHE
Oras VOLUNTARI
ROMANIA
tel 0744827881
Dupa ce ati pus banii ne trimiteti un email cu urmatoarele date
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii
Suma trimisa
Din ce tara
Numarul din 10 cifre pentru ridicarea banilor
Adresa de posta unde trebuie sa trimitem noi plantele
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
         

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic