luni, 10 martie 2014

tratamentul cu ceai Deniplant pentru psoriazis.


Buna ziua!
 Am inceput de 10 zile tratamentul cu ceai Deniplant pentru psoriazis. Imi place, il beau neindulcit.

Va rog sa-mi raspundeti la doua intrebari:
- nu pot sa mananc lamaia din ceai, imi provoaca greata. Cu ce afecteaza rezultatele tratamentuui?
- fumez 3-4 tigari pe zi. Cat de mult afecteaza ?

Multumesc anticipat.
 
 
Buna ziua
Sincer sa va spun nici eu nu am mancat tot timpul lamaia.
Totusi au fost persoane care mi-au spus ca le-a mers mai bine cand au mancat-o.
Eu nu am fost si nu sunt fumator si deci nu am studiat in ce mod poate afecta acest lucru.
Totusi consider ca daca acum v-ati forta sa nu mai fumati, ar fi un stres suplimentar, ori in aceasta boala stresul e inamicul nr 1.
Tratamentul cu deniplant trebuie sa nu constituie o povara in sine si atunci efectele lui vor fi cele scontate.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Ps. Eventual puneti aceste intrebari pe forum sau pe blog si puteti afla si parerea celorlalti care au mai folosit deniplant

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic