joi, 13 martie 2014

acum este constient cand incepe sa sforaie

Vreau sa va multumesc pentru pachetul sforamin facut cadou de 8 martie. L-am convis cu greu pe sotul meu sa il ia, pentru ca facuse deja o multime de tratamente pentru sforait. I-am spus ca nu e foarte complicat si il ajut eu cu sfecla, morcovul si ridichea.
A luat prima doza duminica seara pe 09. si ieri seara a luat a patra doza. Spre uimirea mea si mai mult a lui, deja primele semne se vad, in sensul ca poate respira mai usor si daca doarme pe o parte sforaitul nu mai este asa zgomotos cum era inainte.
Si inca o observatie care mi-a relatat-o, acum este constient cand incepe sa sforaie. Inainte imi spunea ca el nu sforaie ca am eu o fixatie . Trebuia sa il misc un pic sa inceteze. Dimineata nici nu stia ca l-am miscat. Acum imi spune ca doarme mai linistit si constientizeaza cand incepe sa sforaie. Nu stiu cum o fi lucrul acesta insa el asa imi spune.
Va rog sa imi spuneti cum pot sa mai cumpar un pachet dupa ce se termina acesta .
Adriana V..........



Buna dimineata,
Ma bucur sa aud ca sforamin va este de ajutor. 
Daca au aparut primele semne de ameliorare, inseamna ca organismul a raspuns pozitiv si exista sperante de vindecare.
Eu distribui sforamin in aceeasi zi cu  plantele Deniplant pentru  psoriazis anume o data la 4 saptamani.
Zilele de distributie le gasiti pe net la   http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte detalii la 0744827881

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

 





Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic