marți, 11 martie 2014

mi-a fost pus diagnosticul de psoriazis

Buna ziua.
     Ma numesc C......... C.........., am 36 de ani si in decembrie 2013 mi-a fost pus diagnosticul de psoriazis (localizat in ambele palme), in urma efectuarii unei biopsii cutanate la Spitalul Clinic Colentina.. Doresc sa urmez tratamentul cu Deniplant si as vrea sa ma indrumati in acest sens. Am vazut pe site-ul dumneavoastra ca exista anumite date de livrare, cu programare. As vrea sa stiu daca ma pot programa pentru a le cumpara sau daca este necesara inainte o intalnire in vederea unei consultatii cu dumneavoastra. 
     Astept cu mare interes raspunsul dumneavoastra, ca sa stiu ce am de facut.
     Va multumesc anticipat si va doresc numai bine!


Putem discuta despre plantele medicinale Deniplant.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic