duminică, 9 martie 2014

am psoriazis si nu am cum sa ajung la dumneavoastra la Bucuresti sa cumpar acest ceai

Buna !
Am citit despre ceaiul dumneavoastra pentru psoriazis pe internet. Sunt din provincie , am psoriazis si nu am cum sa ajung la dumneavoastra la Bucuresti sa cumpar acest ceai . Cum pot sa-l comand ( cumpar ) fara fara a ma deplasa la biroul dumneavoastra unde distribuiti acest ceai ? Am citit pe site-ul dumneavoastra ca puteti sa-l expediati prin posta romana ( pt cei din provincie ) , in acest caz cum pot sa fac comanda pt acest ceai ?
Va multumesc anticipat !
Cu respect 
 
M...N...
 
Buna ziua
Detalii despre cum puteti obtine plantele Deniplant gasiti la 
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm


Alte informatii puteti primi la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic