vineri, 21 martie 2014

am psoriazis de cativa ani buni

Buna ziua , 

Ma numesc C......M...... , am psoriazis de cativa ani buni...
De cand stiu ca mi-a aparut a fost cam la 12-13 ani , acum am 21 ani :)
Mi-as dori sa incerc acest ceai...
Eu am fost la dermatologi , am folosit mai la inceput unguente si toate ce imi mai dadeau , sampoane etc.
Apoi am renuntat la ele , si ma spalam si ma spal  cu un sampon care am reusit sa il gasesc ca imi face bine , si nu imi irita piela .
Eu am psoriazis pe scalp, si mi-a mai aparut pe posterior cateva bubite . Probabil datorita faptului ca am fost in sesiune , si plus mai aveam si stresul organizarii nuntii. Si acum era momentul sa erupa dupa atatea...
In rest , nu am bubite  in alte zone.
Ar fi posibil ca ceaiul sa nu aiba efect in cazul meu? Datorita atator tratamente , de care de altfel m-am lasat , si mi-am intretinut singura boala ?
Astept sfaturiile dumneavoastra si recomandare:)
Astept raspunsul dumneavoastra .

Multumesc foarte frumos,
M..................
 
 
Buna ziua
Faptul ca ati renuntat de ceva timp la medicamente este un lucru bun pentru dumneavoastra.
Acum depinde de organism cu va raspunde
In general in prima luna se poate vedea acest lucru.
Pentru a lua plantele puteti veni la biroul din bucuresti pe data de 07.02.14 intre orele 12-16
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881
 
 Buna ziua,

Am renuntat de foarte mult timp,de aproximativ 3 ani nu am mai fost nici un dermatolog ,mi-am mai doar cu un unguent cand aveam momente de eruptie.
Eu sunt din Timisoara, imi puteti trimite pachetul prin posta?

Multumesc anticipat ,
 
 
 
Buna ziua
Daca nu puteti ajunge la Bucuresti , ne puteti trimite banii prin posta pana pe data de 07.02 si cand ajung eu la birou va trimitem plantele tot cu posta romana
Adresa unde puteti trimite banii este
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA(voluntari)- post restant
jud ilfov
cod 077191
Plantele pentru o luna costa 165 ron inclusiv taxele postale.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 
 
 Scuzati-ma ca va tot pun intrebari ,
un singur lucru mai doresc sa stiu .
Citisem ca daca ceaiul nu are efect , banii se returneaza pe prima luna , e asa ?
Mi se vor returna daca nu exista efecte ?

Multumesc frumos pentru raspunsuri !
Voi comanda !
Voi incerca macar sa stiu ca am incercat :)!
Daca are efecte m-a bucur !

Cu respect ,
 
 
Buna seara,
Da puteti primi banii inapoi
Dupa 30 de zile daca nu sunteti multumita veniti la biroul din Bucuresti  cu chitanta cu buletinul, completam un proces verbal si va restituim banii

Detalii la http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm

Cu stima

Gheorghe Giurgiu
 
 Buna seara ,

Am o nelamurire ,
De ce nu trimite-ti pachetul iar eu il achit cand ajunge ?
Mi se pare mai corect asa !
Platesc un produs ce l-am si primit !
E posibil acest lucru ?

Multumesc anticipat ,
 
 
Buna dimineata
La inceputul discutiilor v-am spus ca pe data de 07.02.14 intre orele 12-16 eu vin in Bucuresti si distribui plantele.
 
Asadar, nu trimiteti banii prin posta pentru ca nu va vom trimite
plantele la Timisoara.

Corect ar fi sa veniti personal sa le cumparati, cu aceasta ocazie vedeti si ce cumparati.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 
 Buna dimineata ,

Eu nu pot veni !
Nu m-ar fi deranjat sa nu fi vazut clar ce distribuiti pentru ca va cred pe cuvant ,dar daca nu imi puteti trimite prin posta cu taxa inversa !
Atunci sincer imi pare rau !
Chiar v-am crezut cu tot ce a-ti spus , tocmai de aceea am vrut sa comand !
Dar daca nu se poate , asta e, nu se poate !
Multumesc pentru raspunsurile dumneavoastra , multumesc pentru amabilitate !!
Sa aveti vanzari si sa ajutati multi oameni , ca foarte bine faceti !!

Cu respect ,
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic