sâmbătă, 15 martie 2014

sforamin va poate ajuta sa scapati de sforait

Buna seara,
Sotia mea mi-a luat de la dumneavoastra de 8 martie un pachet de sforamin. La inceput am fost sceptic ca m-am putea ajuta acele capsule, insa dupa doua trei zile am vazut o shimbare in bine.
Am vazut oferta pe care ati postat-o  si as vrea sa va intreb daca pot cumpara 3 doze la pretul acesta promotinal. Daca raspunsul este afirmativ, va rog sa imi spuneti cum pot comanda si primi acest produs.
Toate cele bune
Viorel C.........


Buna dimineata

Ma bucur sa aud a organismul v-a raspuns si sforamin va poate ajuta sa scapati de sforait.
Da, puteti cumpara 3 pachete la pretul de 75 lei  pachetul daca comandati pana la sfarsitul lunii martie.
Cum ati citit in prospect, dupa ce terminati cele 24 doze, trebuie sa faceti o pauza de 5 zile, apoi puteti relua.
Distribuim sforaminul pe data de 04.04.14 la bucuresti la Biroul Deniplant, intre orele 12-16.
Daca nu puteti veni personal, in perioada 31-04.04 ne puteti trimite banii prin posta si cand ii primim va expediem(cu posta romana) pachetele la adresa care doriti. Taxele postale =15 lei .
Alte detalii puteti obtine la 0744827881
Cu  stima
Gheorghe Giurgiu
    



 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic