duminică, 23 martie 2014

Scapa acum de sughit

Multumesc pentru raspuns (http://deniplant.blogspot.ro/2014/03/am-citit-pe-net-ca-ai-ceva-pentru-sughit.html)
Prima data am crezut ca glumesti si numai de acest lucru nu aveam nevoie, pentru ca eu chiar sufar de sughitat pe peste 5 ani de zile.
Nu sughit tot timpul, insa am momente cand nu ma pot opri si nu ma pot controla. Daca acasa mai e cum mai e, ca nu ma aude si nu ma vede nimeni, la serviciu e de groaza pentru ca suntem mai multi in birou si cand ma apuca e un dezastru pentru ca toti incep sa rada si sa faca bascalie pe seama mea. Mai nou si seful mi-a atras atentia sa termin cu astfel de manifestari daca vreau sa mai lucrez acolo.
Deci spune-mi te rog cat costa tratamentul si cum se procedeaza.
Trebuie sa urmez acest tratament cand incep sa sughit sau cum se procedeaza.


Buna ziua

Sughitatul, asa cum banuiesc ca ai mai citit si in alte parti este un dezechilibru care poate avea la baza multiple cauze. De aceea este bine sa i se adreseze o atentie cuvenita.
Tratamentul propus de noi poate fi urmat si in afara crizei, insa cel mai bine este sa il poti urma intr-un puseu. Astfel poti vedea imediat rezultatul mult asteptat si in felul acesta capeti incredere si se rezolva pe loc problema psihica. Acum toata lumea ti-a spus ca nu ai ce-i face si cu ce sa tratezi sughitul. Din acest motiv componenta emotionala e la pamant si in felul acesta autosugestia poate intretine sughitul.

Acele vitamine si minerale de care vorbeam in mesajul anterior pot fi luate si in afara crizei, insa sedintele cu lampa cu infrarosii e bine sa fie facute in momentul declansarii sughitului. Vom incerca totusi sa facem si aceste sedinte cand puteti.
Costul unei sedinte cu tot cu capsula cu vitamine si minerale este de 15 lei.
Pentru sedinte poti veni la noi la birou sau la cabinetul medical la medicul cu care colaboram.
Alte detalii la 0744827881
 


 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic