marți, 28 decembrie 2010

pitiziarisul este tot o forma de psoriasis?

silviu Petrea: buna seara
silviu Petrea: pitiziarisul este tot o forma de psoriasis?
silviu Petrea: si se trateaza tot cu deniplant?
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: un medic dermatolog va poate spune ce este pitiriazisul si ce este psoriazisul
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul ceaiului deniplant
giurgiu gheorghe: au fost pacienti si cu pitiriazis care au folosit acest ceai
silviu Petrea: eu am consumat ceaiul deniplant si l am intrerupt
silviu Petrea: forma de psoriasis sa intors
giurgiu gheorghe: au fost si pacienti la care organismul nu a raspuns
silviu Petrea: ar trebui sa incerc din nou?
giurgiu gheorghe: daca organismul u a raspuns eu nu va recomand
giurgiu gheorghe: cat ati consumat ceaiul s-au obbservat imbunatatiri sau nu
silviu Petrea: a disparut o perioada
giurgiu gheorghe: fara unguente ?
giurgiu gheorghe: fara regim?
silviu Petrea: o imbunatatire a fost
silviu Petrea: fara unguiente
silviu Petrea: fara regim
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns
silviu Petrea: eu sunt ovo , lacto , vegetarian
giurgiu gheorghe: si cand nu ati mai baut ceai s-a inrautatit?
silviu Petrea: la o perioda de un an sa intors
giurgiu gheorghe: au disparut absolut toate leziunile atunci s-au mai ramasese
silviu Petrea: in zona scalpului erau si au disparut pur si simplu
silviu Petrea: si tot acolo sau intors
giurgiu gheorghe: inseamna ca problemele interne nu au fost rezolvate in totalitate
giurgiu gheorghe: cand nu se mai cunoaste nici o leziune pe corp, ceaiul se intrerupe treptat , la o zi da una nu
giurgiu gheorghe: apoi o zi da 2-3 nu
giurgiu gheorghe: sa se vada ca pe acea parioada nu mai apare ceva
silviu Petrea: eu l am intrerupt brusc
giurgiu gheorghe: pai e posibil sa nu se fi rezolva problema
silviu Petrea: deci , cred ca ar trebui sa mai incerc.....................
giurgiu gheorghe: dumneavoastra hotarati
silviu Petrea: va multumesc
silviu Petrea is typing...
silviu Petrea: o seara buna
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic