miercuri, 29 decembrie 2010

bolnava de psoriazis de 30 ani

Vida Matilda: scuzatima ca va deranjez daca sotul meu este pensionar si eu casnica nu pot sa obtin tratamentul cu reducere fiiind eu bolnava de psoriazis de 30 ani as vrea sa stiu daca mar ajuta fiind boala atat de veche va multumesc
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: in acesta perioada nu mai avem reduceri sau alte facilitati
Vida Matilda: ma scuzati ati avea cateva minute as dori sa va mai intreb cate ceva
giurgiu gheorghe: da
Vida Matilda: domnule giurgiu mar interesa daca tratamentul mar ajuta si la artrita psoriazica
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au avut acet diagnostic si au avut rezultate pozitive
Vida Matilda: reactii adverse are acest tratament
giurgiu gheorghe: nu
Vida Matilda: cam dupa cat timp ar incepe sa faca efect tratamentul daca e asa veche boala
giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca raspunde sau nu organismul
Vida Matilda: se poate lua tratamentul in acelasi timp cu alte tratamente nu are nimic
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: dar la un moment dat ce face deniplant poate strica medicamentele alopate
Vida Matilda: eu mam gandit la alte tratamente pt alte boli stiti ca sufar si cu tiroida
giurgiu gheorghe: da se poate urma orice alt tratament in paralel
Vida Matilda: pt psoriazis nu fac nici un tratamentde ani de zile nua natural am o forma mai usoara
Vida Matilda: va multumesc f mult nu va mai retin noapte buna
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic