duminică, 19 decembrie 2010

am boala psoriazis de mic copil

miterici aurelian: buna ziua Domnu Giurgiu
giurgiu gheorghe: buna ziua
miterici aurelian: dupa cum am scris am boala psoriazis de mic copil
miterici aurelian: vam gasit siteul pe net si imi pae interesant
miterici aurelian: am inteles ca ceaiul deniplant functioneaza
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: la 85% au fost rezultate pozitive
BUZZ!!!
miterici aurelian: vreau sa incerc si eu acest ceai deniplant
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
miterici aurelian: ptr ca am mai facut un tratament cu ceai cand am fost copil si mia trecut in totalitate
miterici aurelian: asea sunt din Satu mare
miterici aurelian: dar sunt stabilit in Portugalia
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii prin mandat electornic sau mandat on line si pana in sarbatori va pleca coletul de la noi
miterici aurelian: am sa va trimit banii prin western
giurgiu gheorghe: da
miterici aurelian: e mai usor ptr mine
giurgiu gheorghe: pe adresa
giurgiu gheorghe: giurgiu gheorghe
giurgiu gheorghe: str stefan cel mare nr 6
giurgiu gheorghe: loc voluntari jud ilfov
giurgiu gheorghe: apoi imi spuneti codul pt ridicare bani
miterici aurelian: saptamana viitoare sunt in concediu
miterici aurelian: am inteles ca e 30 de euro +taxele postale
miterici aurelian: 15
giurgiu gheorghe: 35 euro pe luna +15 euro taxe
miterici aurelian: asea
miterici aurelian: pe marti sper sa reusesc sa trimit banii
miterici aurelian: si sper sa functioneze
giurgiu gheorghe: imi scrieti toate datele pe eamil giurgiu@deniplant.ro
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
giurgiu gheorghe: aici sunt detaliile cum se procedeaza
miterici aurelian: ok
miterici aurelian: psoriazisul se transmite genetic Domnu Giurgiu ?
miterici aurelian: am un baietel si sunt preocupat?
giurgiu gheorghe: da este posibil
giurgiu gheorghe: daca sistemul imunitar scade sub un anumit prag
giurgiu gheorghe: este posibil sa declanseze
miterici aurelian: inteleg
miterici aurelian: cat timp trebuie sa fac tratamentul?
miterici aurelian: am inteles ca dumneavoastra ati reusit
giurgiu gheorghe: depinde de organism cum va raspunde
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: dar sunt altii de peste 2 ani de cand folosesc
giurgiu gheorghe: sunt mai multi factori implicati
giurgiu gheorghe: pt ca e fara unguente fara regim alimentar
miterici aurelian: anul trecut mia trecut in totalitate cu un unguent de la o firma URIAGE
miterici aurelian: acu a erupt din nou
giurgiu gheorghe: a fost o rezolvare la suprafata
miterici aurelian: am pe maini acu si pe picioare
giurgiu gheorghe: pielea trebuie sa se vindece singura inlaturand deficientele interne care declanseaza psoriazisul
miterici aurelian: problema e ca am dureri acu in zonele afectate
giurgiu gheorghe: e posibil de la cortizonul din unguente
giurgiu gheorghe: se poate ajunge la poliartrita reumatoida
miterici aurelian: inteleg
miterici aurelian: acu folosesc frunze de aloe vera
miterici aurelian: nu imi trece dar nu prea am dureri si nici mancarimi
giurgiu gheorghe: puteti folosi un ulei natural
giurgiu gheorghe: de masline
giurgiu gheorghe: de catina
giurgiu gheorghe: etc
miterici aurelian: pklec la ocean in fiecare seara
miterici aurelian: apa de mare face bine
giurgiu gheorghe: poate ajuta la suprafata
giurgiu gheorghe: in general cura heliomarina poate ajuta la suprafata
miterici aurelian: bun pe marti miercuri am sa trimit banii luam legatura aici
miterici aurelian is typing...
miterici aurelian: o zi buna in continuare
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic