sâmbătă, 4 decembrie 2010

am cam citit ce ati scris dv pe net legat de psoriazis...

Show Recent Messages (F3)

paula pop: am cam citit ce ati scris dv pe net legat de psoriazis...
paula pop: eu sunt vegetariana de 10 ani......si nu sunt inca invingatoare
paula pop: terapia pe care 0 sustineti dv consta si din ceaiuri?
giurgiu gheorghe: a ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: pentru psoriazis noi avem ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: fara regim fara unguente
paula pop: ce ste in poza dv de pe net....eu am pe spate
giurgiu gheorghe: daca ati folosit unguente asa se intampla
paula pop: neeu citesc ....in speranta ca voi gasi si eu remediul
paula pop: nu am folosit nimic ..de cand sunt vegetariana
giurgiu gheorghe: nu este de ajuns numai sa cititi
giurgiu gheorghe: trebuie sa si experimentai fel de fel de variante
giurgiu gheorghe: regimul alimentar nu rezolva problema
giurgiu gheorghe: poate grabi numai la suprafata
paula pop: doar...pt ca am hernie de disc cervicala am facut impachetari cu namol..de 2 ani..si s-au etins putin
giurgiu gheorghe: namol de unde
giurgiu gheorghe: la sovata am inteles ca este bun
paula pop: de 3 luni am incercat ceva cu spanz...marul lupului...
paula pop: acum nu mai fac namol...cred ca sa extins din aceasta cauza
paula pop: namol de la Ocna sibiului
giurgiu gheorghe: vedeti sa spanzul este un pic toxic in anumite imprejuarari
paula pop: deci dupa 3 luni de spanz, m lup...nu se vede inca nimic...dar eu ma simt mai bine
giurgiu gheorghe: ok
paula pop: daaaa, acum fac o pauza...am ajuns la o faza ca nu mai vrau sa gust nimic, asa grata imi este
paula pop: nu stiu daca si la suprafata se va vedea ceva
paula pop: dv folositi spanz?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: eu nu folosesc plante toxice
paula pop: ok
paula pop: ma gandesc si eu ca este cam agresiv
paula pop: si pe langa regim, recomnadati comprese cu plante??
giurgiu gheorghe: am spus fara regim
paula pop: cum se pot invinge si la suprafata?
giurgiu gheorghe: fara unguente
giurgiu gheorghe: pliculetul de ceaiu dupa folosire poate fi pus pe leziune
giurgiu gheorghe: pielea se vindeca singura inlaturand deficientele interne
paula pop: asa cred si eu
paula pop: pt ca am avut perioade cand anumite leziuni au disparut peste noapte
giurgiu gheorghe: e posibil
paula pop: dar, multi factori externi impiedica evolutia
giurgiu gheorghe: sigur
paula pop: ei cu asta este mai greu de luptat
giurgiu gheorghe: asa este
giurgiu gheorghe: dar nu imposibil
paula pop: sper s a reusesc sa infrunt , sa gasesc un remediu potrivit
giurgiu gheorghe: va urez succes
paula pop: pt terapia dv trebuie vnitla buc, sau mai aveti anumite pc in tara?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: se paote trimite si prin posta
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: detalii aici
paula pop: si pentru inceput?
paula pop: am citit , si mereu citesc..sa compar cu ceea ce eu am incercat deja
giurgiu gheorghe: nu inteleg
paula pop: am intrebat daca pentru a incepe tratamenul la dv trebuie prima intalnire sa fie la buc?
giurgiu gheorghe: nu
paula pop: sau trimiteti direct prin posta'
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
paula pop: stiu
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul ceaiului
paula pop: stiu, dar asta a venit din experienta neplacuta pe care ati avut-o
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
giurgiu gheorghe: aic sunt detalii pt trimiterea prin posta
paula pop: s ipentru toate tipurile de psori...recomandati acelasi tratam?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: este acelasi ceai
paula pop: eu acumcateva luni am mai trimis un mail la dv...in care am scris despre problema mea, si mi s-a spus ca pentru inceput este necesar un drum la buc. (asa este si logic, s se poata urmari evolutia)
giurgiu gheorghe: cum am spus eu nu sunt medic si nu pot acorda consultatii sau urmari evolutia bolii
giurgiu gheorghe: medicul de familie sau un medic dermatolog poate face acest lucru
paula pop: dar un medic derma sau de familie care nu agreeaza medicina naturista, nu poate face asta.
paula pop: banuiesc ca aveti dv colaboratori
paula pop: vad aici pe site...dr sebastian pop
giurgiu gheorghe: exista la sovata dr. pretorian suzana
giurgiu gheorghe: da
paula pop: si dna dr....foloseste ceaiul dv?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: in combinatie cu namol si apa din lacul URSU
giurgiu gheorghe: in baza de tratament de la sovata
giurgiu gheorghe: hotel danubius
giurgiu gheorghe: fostul hotel SOVATA
paula pop: aha,
paula pop: apa sarata este buna la leziuni?
giurgiu gheorghe: in anumite cazuri da
paula pop: ok....dv pe langa ceaiul descoperit, ce ati folosit / facut ca sa va vindecati?
giurgiu gheorghe: nu am mai folosit nimic
paula pop: dupa cat timp au disparur leziunile?
giurgiu gheorghe: la mine a durat 2, 5 ani
paula pop: pana au disparut definitiv?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sut 25 de ani de atunci de cand nu mai am nimic
paula pop: doar ceaiul, fara alte detoxifiante?
giurgiu gheorghe: da
paula pop: si acum cum va hraniti? doar vegetal?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: eu sunt predominanat carnivor
giurgiu gheorghe: la mine deviza este nici o masa fara carne
paula pop: eu sunt convinsa ca tin sub control mult si cu dieta vege
giurgiu gheorghe: da e posibil
giurgiu gheorghe: fiind implicat ficatul si rinichii
paula pop: dna Tatoiu, spunea ca ea dupa ce a facut psoriazis, a renuntat la laptele de vaca , carne, si asta a ajutat-o , mai ales laptele de vaca ii facea rau
giurgiu gheorghe: nu am idee
giurgiu gheorghe: eu mananc in fiecare dimineata lapte cu cacao
paula pop: cred ca e vb si de personalizare a tratamentului,
giurgiu gheorghe: nu cred
giurgiu gheorghe: sunt foarte multi care au folosit ceaiul deniplant
paula pop: ce am facut eu recent cu spanz, este ideea unei persoane care s-a vinecat in 3 luni
giurgiu gheorghe: nu contest
paula pop: dar la mine nu se vede nimic dupa 3 luni
paula pop: si ceaiul dv trebuie consumAT ZILNIC?
paula pop: periodic?
paula pop: cum se procedeaza
giurgiu gheorghe: zilnic
giurgiu gheorghe: pana dispar toate leziunile
paula pop: fara intrerupere?
giurgiu gheorghe: si apoi se intrerupe treptat la o zi
giurgiu gheorghe: la doua
giurgiu gheorghe: se poate face si pauze
giurgiu gheorghe: nu e nici o problema
paula pop: deci fara intrerupere ar fi ideea
paula pop: o anumita cantitate?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: 750ml /zi
paula pop: ok
paula pop: deci daca ma hotarasc puteti sa trimitetisi prin posta?
giurgiu gheorghe: cititi aici cum se procedeaza http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
paula pop: ok...multumesc f mult
giurgiu gheorghe: cu placere
paula pop: sanatate multa
paula pop is typing...
paula pop: buna ziua
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic