luni, 6 decembrie 2010

am fost diagnosticat zilele acestea cu dermatita psoriasiforma

Băieș Alex: buna ziua !
Băieș Alex: as avea o intrebare
giurgiu gheorghe: buna ziua
Băieș Alex: am fost diagnosticat zilele acestea cu dermatita psoriasiforma, cand doctorul mi-a spus m-am speriat incat nici nu l-am mai intrebat nimica. Este psoriazis ?
giurgiu gheorghe: in primul rand eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: el e cel care va poate pune un diagnostic
giurgiu gheorghe: e posibil sa fie intre dermatita si psoriazis
giurgiu gheorghe: sau un psoriazis la debut
giurgiu gheorghe: daca veti da cu unguente se va face sigur psoriazis
Băieș Alex: pai am numai la coate o pata rosie (nu este tare, nu poate fi desprinsa, nu ma manaca)
Băieș Alex: mananca*
giurgiu gheorghe: daca medicul asa v-a spus trebuie sa-l crezi
giurgiu gheorghe: a vazut multe cazuri si stie despre ce e vorba
Băieș Alex: dar mi frica...daca o sa am psoriazis ?
Băieș Alex: desi nu am de ce...nu sunt stresat absolut deloc, rand aproape tot timpul
Băieș Alex: rad*
giurgiu gheorghe: daca sistemul imunitar a scazut sub un anuit prag se poate declansa si psoriazisul
giurgiu gheorghe: si ficatul si rinichii sunt implicati in acesta boala
Băieș Alex: daca iau acum ceva de intarirea sistemului imunitar ? mai pot salva ceva ?
Băieș Alex: sau gata?
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul ceaiului deniplant
giurgiu gheorghe: ceai care a ajutat pe multi sa scape de psoriazis
Băieș Alex: chiar nu stiu ce sa fac
Băieș Alex: maine ma duc din nou la control
giurgiu gheorghe: citeste pe www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: de acolo pe blog si pe forum
Băieș Alex: ok
Băieș Alex: o zis buna !
Băieș Alex: ma apuc de citit
giurgiu gheorghe: ok
Băieș Alex: revin daca imi trebuie ceaiul
giurgiu gheorghe: la revedere
giurgiu gheorghe: ok
Băieș Alex has signed out. (06.12.2010 16:

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic