duminică, 19 decembrie 2010

fiul meu a fost diagnosticat cu aceasta boala psoriazis

Mon@ Mon@: buna seara.
Mon@ Mon@: ma numesc ramona,.....i_mi cer scuze ca am intrat asa cu dvs,dar daca se poate as vrea sa vb si eu cu dvs de boala aceea psoriazis
Mon@ Mon@: fiul meu a fost diagnosticat cu aceasta boala psoriazis,are doar 11 ani
Mon@ Mon@: va rog sa ma ajutati,sa vb cu mine,daca e ceva de facut, nu stiu
Mon@ Mon@: i_mi cer scuze daca va deranjez dar acum am aflat si sunt fff speriata
Mon@ Mon@: va multumesc din suflet....
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: pentru psoriazis noi avem ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: detalii despre acest ceai gasiti la www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: daca doriti sa-l cumparati gasiti informatii la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: alte detalii la 0744827881 sau 0212338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic