marți, 14 decembrie 2010

am psoriazis de la varsta de 6 ani

miterici aurelian: buna am gasit id tau pe forumul demiplant
miterici aurelian: am psoriazis de la varsta de 6 ani
miterici aurelian: acum am 33
miterici aurelian: as vrea sa incerc tratamentul dumneavoastra cu demiplant
miterici aurelian: sunt in Portugalia cand primiti mesajl as dori detalii despre cum as putea intra in posesia tratamentului si cat costa
miterici aurelian: astept un mesaj daca id e adevarat
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: tratamentul pentru o luna cu deniplant pentru psoriazis costa 150 lei (RON)
giurgiu gheorghe: sau echivalent in euro =35 euro
giurgiu gheorghe: taxele postale pentru a trimite un pachet in portugalia =15 euro
giurgiu gheorghe: pentru a comanda ceaiul este necesar sa ne trimiteti banii prin western union si cand i-am primit expediem ceaiul la adresa pe care ne-o dati
giurgiu gheorghe: puteti folosi pentru corespondenta si email giurgiu@deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic