duminică, 12 decembrie 2010

ma confrunt si cu psoriasisul, timp de trei ani

Buna ziua d-le Giurgiu!
Ma numesc Irina, am 22 de ani, sunt din R. M., si sunt mama unei minunate fetite de 4 luni. Din nefericire, insa, ma confrunt si cu psoriasisul, timp de trei ani, care de la o seama de vreme ma dispera total. La nivelul scalpuliu e ingrozitoare, pe corp insa e ceva mai crutatoare. Pe la medici nu prea am fost, caci nu stiu daca va da roade. Tin sa va intreb daca e voie sa folosesc ceaiul dvs in perioada de lactatie si cum se poate face rost de el aici, in Moldova. Va rog sa ma ajutati, caci ma tem ca nu cumva si fetita mea sa mosteneasca aceasta "comoara" de la mine, dasi in familia mea nu s-a auzit niciodata de ea.
astept raspuns, multumesc anticipat.


Buna ziua
Au fost persoane care au folosit ceaiul deniplant si inainte si dupa nastere.
In R.Moldova nu putem trimite prin posta pentru ca am mai trimis si a durat aproape o luna pana a ajuns pachetul.
E bine sa aveti pe cineva in romania ca sa-l ia si sa vi-l aduca Asa am mai procedat cu persoanele din Moldova

Puteti obtine alte informatii sau detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic