joi, 13 mai 2010

solutii de vindecare a psoriazis-ului

Buna ziua! Tocmai ce am dat de site-ul acesta si bineinteles in cautarea unei solutii de vindecare a psoriazis-ului am citit ce era pe aici..sunt o multime de topic-uri pe forum si sincer din lipsa timpului liber as prefera sa-mi raspundeti la niste intrebari.
Prima mea nedumerire e cum de nu reusesc sa gasesc in farmacii ceaiul Deniplant?
As vrea sa stiu care e pretul unei cutii de ceai si cate plicuri sunt intr-ununl? Exista vreun numar minim de cutii pre care ar trebui sa le comande cineva?
Mentionez faptul ca diagnosticul meu este usor ambiguu, adica cati dermatologii m-au vazut atatea diagnostice mi-au pus..sindrom seboreic, dermatita seboreica sau psoriazis.. va dati seama ca neavand cunostinte in domeniu si fiindca anterior nu am avut probleme nici nu am prea inteles diferenta din ele, cert e ca auzisem ulterior ca psoriazis-ul nu se vindeca....boala mea consta in niste pete rosii si cojite albe - doar pe scalp, si am observat ca uneori sunt mai accentuate, ma mananca groaznic si imi dispar unele din ele si imi reapar, sau mai bine zis ,,se muta" pe scalp.
Sper sa nu fie luata ca o jignire dar eu sunt tinerica:P si nu inteleg sistemul acesta, adica cum inainte se trimit banii si dupa aceea vin ceaiurile? mi s-ar parea mai usor pentru mine sa fac o comanda pe internet, sa-mi trimiteti ceaurile si in momentul ridicarii lor eu platesc - mi se pare mai onest si mai ,,pe fata". Va spun sincer ca mi se pare cam voalat modelul acesta de achizitionare a ceaiului..
Inca un lucru - daca nu sunt multumita de produs imi primesc banii inaipoi - suna bine pana aici..dar conditia suprema e sa ma prezint la sediul d-voastra din Bucuresti..pai va dati seama ca nu se merita sa bat drumul de la Timisoara pana in capitala, sa fim seriosi.
Momentan nu mai am intrebari, astept raspunsul d-voastra si probabil in viitorul apropiat ma voi decide daca sa cumpar ceaiul..si totusi mi-ar fi atat de usor daca l-as gasi pe la farmacii. Multumesc anticipat

Buna ziua
Ceaiul deniplant poate fi cumparat cum ati vazut pe site www.deniplant.ro de la biroul deniplant sau farmacia Diana din Bucuresti.
Nu il gasiti la toate farmaciile din tara pentru ca nu avem capacitatea de a produce mii de cutii .
O cutie contine 30 de pliculete si costa 150 Lei.
Au fost pacienti care au folosit 4-6 luni, dar sunt altii de peste 2 ani care il folosesc zilnic.Fiecare organism raspunde in felul sau.
Pentru a veni in sprijinul celor din provincie avem sistemul de trimitere prin posta cu conditia de a primi banii inainte.
Pentru faptul ca acest ceai a dat rezultate in 85% din cazuri ni s-a parut normal sa existe garantia deniplant care ati vazut ce spune.
Mai mult de atat nu putem face si nu suntem noi vinovati ca dumneavoastra locuiti la Timisoara iar noi avem sediul la Bucuresti.


Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic