duminică, 30 mai 2010

in legatura cu ceaiul deniplat pentru psoriazis

Sexy Mereu: buna
giurgiu gheorghe: buna ziua
Sexy Mereu: in legatura cu ceaiul deniplat pentru psoriazis
Sexy Mereu: am cateva intrebari
Sexy Mereu:
giurgiu gheorghe: da
Sexy Mereu: eu sunt din cluj
Sexy Mereu: si pe net
Sexy Mereu: scrie
Sexy Mereu: ca la farmacia diana
Sexy Mereu: se gaseste
Sexy Mereu: oare se gaseste si la cj
Sexy Mereu: in farmacia diana
giurgiu gheorghe: nu
Sexy Mereu: farasa mai fac comanda la bucuresti
giurgiu gheorghe: farmacia diana din bucuresti
Sexy Mereu: doar din bucuresti
Sexy Mereu: aham
giurgiu gheorghe: da
Sexy Mereu: si care e garantaia mea daca eu trim bani
Sexy Mereu: ca sigur imi trimiteti ceaiul
Sexy Mereu: ?
giurgiu gheorghe: nu e nici o garantie in acest sens
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasiti detalii cum puatei obtine acest produs
Sexy Mereu: da bn am vazut asta
Sexy Mereu: dar nu se face o execptie
Sexy Mereu: cand trim va trim bani
Sexy Mereu: prin posta
Sexy Mereu: ?
giurgiu gheorghe: nu folosim sistemul ramburs
Sexy Mereu: ok
giurgiu gheorghe: eu ce ganatie am ca trimit pachetul si il si ridicati
Sexy Mereu: am inteles
Sexy Mereu: si daca am mai mult in zona scalpului e bun ceaiul respectiv?
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul
giurgiu gheorghe: 85% au raspuns pozitiv
Sexy Mereu: imi sugerati totusi sal folosesc?
giurgiu gheorghe: eu nu sugerez nimic nimanui
giurgiu gheorghe: fiecare face cum crede de cuviinta
giurgiu gheorghe: eu produc si vand acest ceai
giurgiu gheorghe: nu sunt medic
Sexy Mereu: ok si daca nu da rezultat imi dati bani inapoi?
giurgiu gheorghe: dupa prima luna puatei veni la bucuresti completam un proces verbal de primire a banilor si ii primiti 100%
giurgiu gheorghe: cititi GARANTIA DENIPLANT
Sexy Mereu: ok
Sexy Mereu is typing...
Sexy Mereu: va multumesc pt sfaturi
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: cu placere

Sexy Mereu appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to Sexy Mereu's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

Sexy Mereu: imi puteti da un id de mess al unui clinet deal dvs care o cumparat ceaiul deniplant?
Sexy Mereu: au*
giurgiu gheorghe: intrati pe forum sau pe blog si puteti discuta cu ei
giurgiu gheorghe: eu nu am acest drept
Sexy Mereu is typing...
Sexy Mereu: ms
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic