duminică, 2 mai 2010

Doctorul dermatolog a spus ca este vorba de dermatita

Buna ziua
Va contactez cu o problema dermatologica la care inca nu am raspuns. Este vorba de formarea de coji si roseata in jurul nasului si mai nou de ceva vreme uneori apar coji si pe scalp. Am incercat tratarea medical cu creme dar am constatat ca nu este o solutie. Doctorul dermatolog a spus ca este vorba de dermatita si la o farmacie naturista o doamna cu pregatire in domeniu mi-a spus ca este acnee rozacee si mi-a recomandat o detoxifiere si un regim alimentar fara condimente alcool ciocolata etc. Am gasit site-ul dumneavoastra prin intermediul unui client cu psoriazis si ar fi foarte apreciata parerea dumneavoastra in legatura cu aceasta conditie.
Va multumesc

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic.
Eu sunt producatorul ceaiului Deniplant
Daca doriti sa incercati acest ceai o puteti face fara nici o problema.
Detalii gasiti la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Daca cititi pe forum veti vedea ca au fost pacienti si cu acest diagnostic care au folosit Deniplant si au avut rezultate pozitive.
alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic