joi, 27 mai 2010

eu sunt in anglia si daca imi puteti spune cu aproximatie cite zile ar face coletul cu deniplant pina aici

bamse chimosave: buna
bamse chimosave: am si eu boala asta psoriazis si mie imi apare in talpa piciorului
bamse chimosave: am incercat tot felul de creme si nimic
bamse chimosave: acum sunt nevoit sa ma dau cu crema ca imi crapa pielea si ma doare ingrozitor
bamse chimosave: am citit despre dumneavoastra si as dori sa comand si eu tratamentul pt 2 luni
bamse chimosave: dar am si eu niste intrebarii
bamse chimosave: un plic de ceai la cita cantitate de apa se pune si cit ceai trebuie consumat pe zi
bamse chimosave: preturile care sunt expuse pe saitul acela mai sunt valabile ?
bamse chimosave: eu sunt in anglia si daca imi puteti spune cu aproximatie cite zile ar face coletul cu deniplant pina aici
bamse chimosave: deoare ce am mare nevoie de acest tratament si cit mai urgent ca sunt zile cind nu mai pot merge in picioare la cit de crpate imi sunt picioarele si imi da sangele daca nu ma dau cu vre-o crema sa imi ramana pielea mai umeda
bamse chimosave: va multumesc si astept un raspuns de la dumneavoastra cit mai repede posibil
bamse chimosave: cu respect vasi
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: daca intrati pe www.deniplant.ro in partea de jos a site-ului este o cutie de ceai.
giurgiu gheorghe: dati clik pe ea si va povestesc cum se prepara
giurgiu gheorghe: cu un pliculet de ceai se prepara 750ml de ceai
giurgiu gheorghe: in general in europa ceaiul poate ajunge cu posta romana in 10-15 zile dupa ce primim banii prin western union
giurgiu gheorghe: detalii la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
giurgiu gheorghe: Cu stima
giurgiu gheorghe: gheorghe giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic