sâmbătă, 29 mai 2010

Am 52 de ani si in urma cu o luna am fost diagnosticata cu pustuloza plantaris,

Buna seara,
Am 52 de ani si in urma cu o luna am fost diagnosticata cu pustuloza plantaris, diagnostic confirmat si de biopsie. Va rog sa ma lamuriti daca este o forma de psoriazis si daca ceaiul Deniplant este indicat in aceasta afectiune.
Va multumesc!
Angela P.

Eu nu pot spune daca este psoriazis sau nu pentru ca nu sunt medic.
Stiu insa ca exista psoriazis pustulos sau psoriazis palmoplantar sau numai plantar care a fost rezolvat cu ceaiul deniplant .
Puteti incerca ceaiul o luna de zile si daca nu sunteti multumita puteti primi banii inapoi. Mai mult de atat nu putem face.Totul depinde de cum va raspunde organismul dumneavoastra.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic