marți, 4 mai 2010

am intrat si eu pe site`ul d`voastra si am citit despre ceaiul deniplant

maria x: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
maria x: am intrat si eu pe site`ul d`voastra si am citit despre ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: da
maria x: este bun la orice tip de psoriazis?
giurgiu gheorghe: depinde de organismul fiecaruia cum raspunde
giurgiu gheorghe: nu are importanta tipul
giurgiu gheorghe: in general au aceasi cauza
giurgiu gheorghe: si deniplant actioneaza acolo
maria x: eu am psoriazis de vreo 7 ani
maria x: am avut pe corp in proportie de 90la suta
maria x: am facut tratament cu tot felul de unguente si nu au avut nici un efect
giurgiu gheorghe: daca mai folositi unguente veti avea 100%
maria x: pai acum nu mai am
maria x: doar in coate si o buba pe picior
giurgiu gheorghe: dca lea-ti mascat cu unguente nu e rezolvarea care trebuie
maria x: imi sangerau....si am intrerupt orice fel de tratament...ma obisnuisem cu ele
maria x: si nu le`am mai dat cu nimik...le`am lasat libere si au trecut de la sine
maria x: doar in coate mi`au mai ramas
giurgiu gheorghe: e un lucru bun daca nu ati mai dat cu nimic de mult timp
maria x: in coate mai dau cu dermovate din cand in cand...dar nu au trecut niciodata
maria x: restul au trecut dar in coate nui
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: de la el o sa va umpleti din nou
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce au patit cei care au folosit dermovate
maria x: pai eu am folosit ce mi`a recomandata medicul...
maria x: am citit
giurgiu gheorghe: da
maria x: de aproape 5 ani nu mai am decat in coate
giurgiu gheorghe: fara comentarii
maria x: dar vreau sa scap si de acestea din coate ca e foarte inestetic...
maria x: si as incerca ceaiul acesta ...
maria x: mai ales ca am vazut ca este atata lume multumita de el
giurgiu gheorghe: da 85% din cei care l-au folosit au avut rezultate pozitive
maria x: durata tratamentului dureaza in functie de organismul fiecaruia,nu?
giurgiu gheorghe: da
maria x: in farmacii nu se gaseste acest ceai?
giurgiu gheorghe: in farmacia Diana din bucuresti
maria x: eu sunt din brasov
maria x:
giurgiu gheorghe: prima data e bine sa veniti s=al luati de la biroul deniplant
giurgiu gheorghe: daca nu va raspunde dupa o luna puteti veni si primi banii inapoi
giurgiu gheorghe: daca va raspunde putem trimite si prin posta
giurgiu gheorghe: detalii la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
maria x: ok...am inteles..
maria x: va multumesc pt timpul acordat
giurgiu gheorghe: cu placere
maria x's status is now "Idle". (04.05.2010 11:28)

Last message received on 04.05.2010 at 11:16

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic