luni, 3 mai 2010

mama mea are psoriazis .

cristyan crystian: salut
giurgiu gheorghe: buna seara
cristyan crystian: am si eu o intrebare
giurgiu gheorghe: da
cristyan crystian: cum pot sa dau de palnta aia mama mea are probleme
cristyan crystian: cu ipsuria
cristyan crystian:
cristyan crystian: dar suntem in italia..
giurgiu gheorghe: vorbim despre ceaiul Deniplant?
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
cristyan crystian: da
cristyan crystian: am intrat
cristyan crystian:
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim expediem ceaiul cu posta romana par avion
cristyan crystian: de acolo am id vostru
cristyan crystian: si cat e
cristyan crystian: costa
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
giurgiu gheorghe: 150 lei /30 zile
giurgiu gheorghe: 35 euro
giurgiu gheorghe: +15 euro taxele postale
cristyan crystian: da
cristyan crystian: si imi poti spune ceva despre ceaiul asta
giurgiu gheorghe: e o pulbere de plante dinn care se prepara un ceai cu lamaie si miere
giurgiu gheorghe: ceai care se bea zilnic timp de mai multe luni
giurgiu gheorghe: fara regim
giurgiu gheorghe: fara unguente
cristyan crystian: da
giurgiu gheorghe: totul gasesti la www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: si de acolo pe forum sau pe blog
cristyan crystian: da mama mea ia alifie..
giurgiu gheorghe: foarte rau
cristyan crystian: dar ii trece 2 3 zile
giurgiu gheorghe: se va umple pe tot corpul
cristyan crystian: cat da cu alifia
giurgiu gheorghe: pe forum au scris cei care au folosit asa ceva
cristyan crystian: si a zis mama ca acuma vor sa ii dea ceva pastile ca cu alifia nu ii mai trece
giurgiu gheorghe: cum am spus se obisnuieste corpul cu ele si nu mai raspunde
cristyan crystian: of asa e cum ziceti voi
cristyan crystian: da o gramada de bani
cristyan crystian: o intrebare voi stiti ceva despre ceva pastile ca pe net se zice ca e cam periculso
giurgiu gheorghe: da sunt citostatice
giurgiu gheorghe: se dau la cei bolnavi de cancer
giurgiu gheorghe: metotrexat
giurgiu gheorghe: sau altele
cristyan crystian: dar voi suneti doctor ceva
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul ceaiului deniplant
giurgiu gheorghe: am fost bolnav 7 ani si de 25 de anui nu mai am nici o problema
giurgiu gheorghe: citeste brosura de pe net
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm
cristyan crystian: da
cristyan crystian: acuma
cristyan crystian: ma uit
cristyan crystian: si cam cat timp trebuie sa bei ceaiul
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
cristyan crystian: pote ani de zile..
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni dar sunt altii de peste 2 ani in tratament
cristyan crystian: a zis mama ca va multumeste mult a inceput sa planga cand a citi
cristyan crystian: a zis ca incerca sa coamnde ceaiul....
giurgiu gheorghe: ok
cristyan crystian: ca nu suntem in romania suntem in italia
giurgiu gheorghe: important este sa nu mai dea cu unguente
giurgiu gheorghe: trimitem in fiecare saptamana in italia si spania
cristyan crystian: da
cristyan crystian: asa e... mama tot da cu alfie dar peste 2 3 zile nu mai da...iara e plina
giurgiu gheorghe: o sa se umple pe tot corpul
giurgiu gheorghe: toate contin cortizon
cristyan crystian: e deja plina
giurgiu gheorghe: care fac bine la inceput apoi e din ce in ce mai rtau
cristyan crystian: asa e...
cristyan crystian: of doamne
cristyan crystian:
cristyan crystian: am vazut pe net ca si copii pote sa aiba..
cristyan crystian: boala asta
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: exista predispozitia ereditara
giurgiu gheorghe: nu se transmite neaparat
cristyan crystian: da
giurgiu gheorghe: dar poate sa se declanseze daca sistemul imunitar scade sub un anumit prag
cristyan crystian: a zis mama dar ceaiul asta detoxifiaza organizmul nu stiu daca am zis bine
giurgiu gheorghe: face si acest lucru
giurgiu gheorghe: el actioneaza asupra ficatului rinichi si organe suprarenale
giurgiu gheorghe: aceste organe raspund de cum arata piele
cristyan crystian: da
cristyan crystian: dar e adevarat ca stresul ajuta boala sa avanseze
giurgiu gheorghe: da
cristyan crystian: ofof
cristyan crystian: a zis mama sa vada o sa comnda dar acuma stam cam prost cu bani
cristyan crystian:
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: aveti adresa mea acum
cristyan crystian: dada
cristyan crystian: va multumesc
cristyan crystian: mult
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: buna seara
cristyan crystian: asa frica mi si mie
cristyan crystian: pff
cristyan crystian: buna sera
cristyan crystian has signed back in. (03.05.2010 20:15)

Last message received on 03.05.2010 at 20:11

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic