luni, 1 februarie 2010

Tratamentul il face pentru psoriazis fetita mea care are 10 ani

Dl.Giurgiu,
am depus astazi banii pentru al treilea pachet de DENIPLANT KIDS si va rog ca si in lunile anterioare sa-l livrati prin curier .Va multumesc cu aceasta ocazie pentru promtitudinea cu care onorati comanda de fiecare data.
Tratamentul il face pentru psoriazis fetita mea care are 10 ani.Zonele afectate sunt putine dar doua dintre ele sunt vizibile (urechea externa si capatul sprincenii).Pe acestea sunt nevoita sa dau cu unguent dar pe celelalte urmaresc cu speranta evolutia bolii.Cam dupa o luna de tratament cu Deniplant Kids am observat ca au cazut cojitele dar pielea ramane inca f.rosie.In acest interval a simtit de doua ori mancarimi puternice dar care s-au linistit fara alta interventie.
In incheiere va rog in masura in care veti avea timp sa imi scrieti parerea dvs.bazata pe experienta despre evolutia bolii. Va multumesc anticipat si va doresc numai bine
Corina C.....C....

Buna seara
Cand ajung banii expediem plantele cum am facut de fiecare data.

Nu este bine sa dati cu unguent. Indiferent ca dati intr-un loc sau altul , principiile active, respectiv cortizonul se plimba in tot organismul si stiti prea bine ca acesta nu poate sa faca bine la psoriazis
In rest, parerea mea este ca organismul a raspuns la acest ceai si de acum in colo trebuie rabdare si perseverenta daca vreti sa aveti rezultate..
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic