sâmbătă, 13 februarie 2010

psoriazis...nu se vindeca niciodata

daimond inima de aur: sal
giurgiu gheorghe: buna seara
daimond inima de aur: buna seara
daimond inima de aur: psoriazis...nu se vindeca niciodata
giurgiu gheorghe: asa mi-au spsu si mie medicii
daimond inima de aur: cu nosc persoane care au avut ....si le-au trecut
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: eu nu mai am de 25 de ani
daimond inima de aur: cum ati reusit
daimond inima de aur: eu am de un an
daimond inima de aur: la maini e foarte rau
daimond inima de aur: numai trece
giurgiu gheorghe: citeste pe www.deniplant.ro
daimond inima de aur: pe corp trece..dar pe maini nu
daimond inima de aur: d c
giurgiu gheorghe: daca dai cu unguente te vei umple din cap pana in picioare
daimond inima de aur: e prea tarziu acuma

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic