vineri, 19 februarie 2010

pot sa stau la soare daca am psoriazis ?

adyt
buna eu sunt ady si as avea cateva intrebari asta numai daca are cine sa ma ajute
folosesc deniplant de doua luni si sunt multumit de felul cum decurge tratamentul insa acum doua saptamani am stat putin la soare si m-am bronzat pe maini mai mult .leziunile pe care le aveam se transformase in niste pete de culoare roza si fara coji,dupa ce m-am bronzat am descoperit ca acele pete au devenit albicioase iar unde mai exista cate o cojita aceasta a cazut si nu sa mai facut la loc este oare bine?
roxrml
Este foarte bine. Stai la soare cat mai mult, fereste-te de carbogazoase, chimicale alimentare, condimente si muraturi, renunta la fumat si la excese de alcool, si esti pe drumul cel bun

giurgiu
vezi ca soarele grabeste la suprafata
giurgiu
Problema este cati inteleg acest lucru.
A venit astazi la mine o mamica ce mi-a spus ca i-a dat fiului ei anul trecut cateva luni ceaiul deniplant. A fost in perioada verii si copilul a stat mult la soare si procesul de vindecare la suprafata a fost foarte rapid. Mi-a spus ca aporape ca nu se mai vedea nimic. A crezut ca nu mai este nevoie de ceai si a intrerupt administrarea lui. Acum i-au aparut iar cateva leziuni si a trebuit sa reinceapa tratamentul. I-am explicat din nou cum se procedeaza cand nu se mai vede nimic pe corp, ca trebuie intrerupt treptat ceaiul sa poata sa-si dea seama daca problema interna s-a rezolvat sau nu.
roxrml
Daca nu s-a inteles, explicam si explicam si nu ne lasam pana inteleg. Nu vad unde e problema... Trebuie sa ne folosim de orice ajutor in lupta cu boala, si regimul alimentar permanent si stilul de viata corect sunt ajutoare indispensabile. Asta e! Beti ceaiul, bronzati-va natural cat mai mult, aveti incredere in voi si mai ales invatati sa nu va rusinati de voi insiva, mancati sanatos, evitati stresul pe cat se poate, impartasiti pe forum sfaturi, informatii si poze cu evolutia voastra (ca asa ajutati pe altii asa cum ati fost si voi ajutati cu alte ocazii) si mergeti cu fruntea sus inainte

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic