sâmbătă, 20 februarie 2010

prietenu meu are psoriazis

Talida Cimpeanu: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Talida Cimpeanu: am luat id de pe site
Talida Cimpeanu: vroiam mai multe informatii
giurgiu gheorghe: anume
Talida Cimpeanu: prietenu meu are psoriazis
Talida Cimpeanu: si nu stie de unde sa cumpere
giurgiu gheorghe: a intrat pe www.deniplant.ro%5d
giurgiu gheorghe: deniplant.ro
Talida Cimpeanu: cred k da
Talida Cimpeanu: ca de acolo l'a luat
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Talida Cimpeanu: dar in farmacie nu se gaseshte nu ?
giurgiu gheorghe: si nu a ajuns aici?
Talida Cimpeanu: nu stiu
Talida Cimpeanu: intru acum
giurgiu gheorghe: eu nu stiu care este stocul de la farmacie
giurgiu gheorghe: cand comanda trimitem
Talida Cimpeanu: si cat costa ?
giurgiu gheorghe: 150 lei pt 30 de zile
Talida Cimpeanu: aham
Talida Cimpeanu: se gaseshte si in italia ?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: putem trimite si in italia
Talida Cimpeanu: aha
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
Talida Cimpeanu: si intai trebuie trimitzi banii nu ?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: asa scrie acolo
Talida Cimpeanu: am inteles
Talida Cimpeanu: bine
Talida Cimpeanu is typing...
Talida Cimpeanu: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic