duminică, 14 februarie 2010

cum sa scapi de negi

Cu foarte multi ani in urma mi-a aparut pe un deget de la o mana un neg. Nu mai avusesem asa ceva pana atunci. Eram stresat, nu stiam cum sa scap de el. Un tip cu putina scoala mi-a zis sa-l ard cu tigarea si o sa scap dar eu am inceput sa rad de el, asa ceva e imposibil, nu am cum sa ma fac bine, o sa ma doara degeaba etc.
Dupa un timp m-am gandit ca daca tot nu trece, ce ar fi sa incerc si metoda asta..
Am apropiat o tigara de negul respectiv si conform instructiunilor am stat asa pana cand nu mai suportam durerea apoi faceam o pauza si iar reluam procedeul ( am terminat cand tigara a ajuns la jumatate ).
A doua zi am repetat figura si m-am oprit definitiv. Dupa o saptamana negul a disparut fara sa lase urme, deci amicul meu avusese dreptate.
Ma gandesc de multe ori ca cei care au astfel de probleme cu negii trebuie sa dea bani grei pe tot felul de solutii din farmacii. Recent fetei mele i-a iesit tot pe un deget de la o mana un neg, am fost la farmacie si cand am vazut cat costa o sticluta cu o solutie impotriva negilor am renuntat.
Am folosit un bat din acelea parfumate ( indiene ) pe post de tigara si la fel, intr-o saptamana a scapat fara cicatrici, parca nici nu a fost.
Daca auziti de oameni cu astfel de necazuri puteti sa le spuneti ca metoda nu da gres niciodata.
Cu respect,

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic