vineri, 26 februarie 2010

sufar de aceasta boala psoriazis

Isabela Dumitru: buna seara
Isabela Dumitru: sufar de aceasta boala psoriazis
giurgiu gheorghe: buna seara
Isabela Dumitru: si vroiam sa va intreb cat timp trebuie baut acest ceai delmiplant?
giurgiu gheorghe: ceaiul se numeste DENIPLANT
giurgiu gheorghe: adepinde de fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: dar altii au folosit chiar si 2 ani
Isabela Dumitru: da dar din cate am inteles aceasta boala nu se poate vindeca
giurgiu gheorghe: la altii nu a raspuns organismul
giurgiu gheorghe: asa mi-au spus si mie doctorii si de 25 de ani nu mai am nimic
giurgiu gheorghe: pe forum sunt altii care spun ca mine
Isabela Dumitru: am citit si acolo
giurgiu gheorghe: poti discuta cu ei
Isabela Dumitru: dar cum ati spus nu la toata lumea functioneaza
Isabela Dumitru: caum imi dau seama cate de agravata este boala?
giurgiu gheorghe: da 85% din cazuri au raspuns pozitiv
Isabela Dumitru: ati avut boala si cu acest ceai v-ati vindecat?
giurgiu gheorghe: pai daca nu mai folositi unguente sau alte medicamente, nu tineti regim , numai beti un ceai si pielea se vindeca
giurgiu gheorghe: da www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: in partea dreapta sus e o brosura pe caer o puteti descarca gratuit
Isabela Dumitru: o sa intru acum sa ma uit
Isabela Dumitru: pot sa revin cu intrebari?
giurgiu gheorghe: da daca mai sunt online
Isabela Dumitru: bine multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic