vineri, 5 februarie 2010

am probleme cu pielea capului un fel de psoriazis

Show Recent Messages (F3)

LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: am citit pe internet
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: despre deniplant
giurgiu gheorghe: da
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: am probleme cu pielea capului
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: un fel de psoriazis
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: un fel de psoriazis au spus medicii
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: oare o sa imi treaca daca iau ceaiul deniplant
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: ?
giurgiu gheorghe: sunt sanse 85%
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: acum fac un tratament de la domnul mircea ciuhri
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: pielea capului nu e foarte tare afectata decat prin unele locuri
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: mai am si la unghii
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: eu am 14 ani
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: pot sa imi fac o programare la dumneavoastra?
giurgiu gheorghe: da in fiecare vineri intre orele 14 si 16 sunt la biroul din sos pantelimon
giurgiu gheorghe: gasiti detalii pe site www.deniplant.ro
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X] is typing...
LiL' KiD[:x] MiNiMaL' lov3[:X]: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic