luni, 22 februarie 2010

eu am inceput tratamentulcu deniplant acum 1 luna si pot spune ca nu mai observ nici o urma de psoriazis.

fara suparare...eu am inceput tratamentulcu deniplant acum 1 luna si pot spune ca nu mai observ nici o urma de psoriazis...nu ma mai mananca pielea, nici un semn ca boala ar mai exista si felul cum ai zis "fanii ceaiului deniplant" am impresia ca ne consideri mai degraba "fraierii care folosesc acest ceai"...prietene, la mine a mers :D, nu-l cunosc pe domnul Giurgiu, eu iau ceaiul de la o farmacie Diana din Bucuresti, am folosit creme de milioane de la Psoremiss care au fost utile la inceput (1-2 zile) , am folosit si prostia aia de Dermovate care nu a facut altceva decat sa-mi extinda psoriazis-ul pe toata fata....de se sparega oglinda cand ma uitam in ea.
Ceaiul functioneaza, nush ce draq are in el dar chiar merge!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic