sâmbătă, 18 octombrie 2008

sunt si eu bolnava de psoriasis si as dori sa incerc si eu tratamentul Deniplant

Dana Pausan: buna ziua,v am citit site ul cu tratarea psoriazisului,din pacate sunt si eu bolnava si as dori sa incerc si eu tratamentul d voastra...dupa multe alte incercari cu diferite tratamente.Am 29 ani,sunt casatorita,am un copil ,sunt profesoara iar aceasta boala o am de 4-5 ani.va rog sa ma ajutati,dati mi un raspuns ,am vazut cum se comanda,dar daca voi trimite banii si nu voi mai primi nimic?
giurgiu gheorghe: buna ziau
giurgiu gheorghe: Sigur ca aveti dreptate punand acea intrebare .de aceea exista si posibilitatea de a discuta direct la biroul deniplant vinerea intre orele 14 16.In alta ordine de idei ati vazut pe undeva pe net ca cineva spune ca a trimis banii si nu a primit deniplant? Intrati pe forum si vedeti ca am primit banii si nu stim unde sa trimitem pentru ca nu am primit si adresa
giurgiu gheorghe: In alta ordine de idei vedeti ca la acest capat de fir raspunde cineva , iar daca apelati la 0744827881 sau 0212338973 cu siguranta veti discuta cu cineva
giurgiu gheorghe: o zi buna si ne intalnim pe blog

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic