vineri, 10 octombrie 2008

ma inereseaza produsul dumneavoasra Deniplant

cosmin Sabin: buna seara!
giurgiu gheorghe: buna seara
cosmin Sabin: ma inereseaza produsul dumneavoasra
giurgiu gheorghe: da
cosmin Sabin: imi cer scuze am probleme cu "t-ul"
giurgiu gheorghe: spuneti
cosmin Sabin: in legatura cu modalitatea de plata
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
cosmin Sabin: deci
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
cosmin Sabin: intorsura buzaului jud covasna
cosmin Sabin: in cazul in care doresc sa efectuez plata prin banca
giurgiu gheorghe: da se poate
cosmin Sabin: mi se spune sa trimit un email
giurgiu gheorghe: da cu adresa unde trebuie sa ajunga coletul
cosmin Sabin: ok, eu trimit un email dar cum dovedesc ca eu sunt cel care a virat banii?
giurgiu gheorghe: eu verific in banca si daca apare numele tau acolo e ok
giurgiu gheorghe: stiu cine a trimis
cosmin Sabin: aha ok
cosmin Sabin: mai am o intrebare, daca se poate
giurgiu gheorghe: da
cosmin Sabin: e posibil ca senzatia de oboseala sa fie unul din efectele bolii?
giurgiu gheorghe: da pt ce rinichii si ficatul sunt implicati
cosmin Sabin: va multumesc!
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic